Clearblue digital test ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

885 visninger
11 svar
0 synes godt om
23. juni 2014

Anonym trådstarter

Har nogen erfaring med at de har vist at man ikke er gravid men det så viser sig at i er alligevel ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2014

Frk.S

Nej.....
MEN der er jo den mulighed, at dit HCG niveau endnu ikke er højt nok til at den vil registrere dig som gravid. På det punkt er CB Digital ikke anderledes end andre tests (du slipper bare for at tolke streger).

Anmeld

23. juni 2014

Anonym trådstarter

Okay prøvede nemlig en almindelig test for 3 dage siden en den vidste en meget MEGET svag streg efter 4 min. Så troede jo at der kunne være en chance for at teste tydeligere 3 dage efter men åbenbart ikke :/

Anmeld

23. juni 2014

Anonym trådstarter

Det skal siges at jeg testede fredag om formiddagen og idag med clearblue om eftermiddagen ved ik om det har noget at sige

Anmeld

23. juni 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Det skal siges at jeg testede fredag om formiddagen og idag med clearblue om eftermiddagen ved ik om det har noget at sige

Du kan jo sagtens have fanget en bio.

Anmeld

23. juni 2014

Anonym trådstarter

Burde jeg ikke få mens nu her så? 

Anmeld

23. juni 2014

Noahmor

Anonym skriver:

Har nogen erfaring med at de har vist at man ikke er gravid men det så viser sig at i er alligevel ? 

Jep. Testede dagen før forventet mens med clearblue som var negativ, men jeg var altså gravid. 

Anmeld

23. juni 2014

Anonym trådstarter

Noahmor skriver:

Jep. Testede dagen før forventet mens med clearblue som var negativ, men jeg var altså gravid. 

Ih det er svært hvad jeg skal tro. Blev godt nok lige slået ud af den negative test må prøve imorgen med morgen urin. Hvis den også siger negativ må den jo være det så, jeg vil være 4+2 imorgen hvis der altså er noget. :/ 

Anmeld

23. juni 2014

Noahmor

Anonym skriver:

Ih det er svært hvad jeg skal tro. Blev godt nok lige slået ud af den negative test må prøve imorgen med morgen urin. Hvis den også siger negativ må den jo være det så, jeg vil være 4+2 imorgen hvis der altså er noget. :/ 

Ja, så skulle den jo snart vise noget. Krydser fingre for at den er der. 

Anmeld

23. juni 2014

Anonym trådstarter

Noahmor skriver:

Ja, så skulle den jo snart vise noget. Krydser fingre for at den er der. 

Ja medmindre den i fredags ikke var noget alligevel. Øv øv må prøve imorgen ellers må jeg jo bare håbe på mens kommer hurtigt så vi kan starte forfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.