dejlig dag ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

417 visninger
5 svar
9 synes godt om
23. juni 2014

Kay

For 2 år siden i dag var jeg 35+6, og blev viet ved du smukt gammelt fyrtårn med den smukkeste udsigt over havet... om aftenen holdte vi "åbent hus" på stranden, hvor folk selv kunne medbringe deres picnic kurv... en fantastisk dejlig dag

I dag, er jeg 23+6, har en dejlig datter på snart 2, og i aften skal vi ud og spise dejlig middag på en lækker restaurant og nyde vores dag... så i dag bruger jeg dagen på at gøre mig så lækker som muligt med min tykke mave og håber på tørvejr i aften 

Håber i andre også har en fantastisk sankthans aften 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2014

Kay

Hvad bruger i andre dagen på?

Anmeld

23. juni 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Venter bare på det bliver fyraften! Har haft (endnu) en psyko død dag på job. Der er intet at lave rigtigt  Gaab. 

Og så glæder jeg mig til grill-Sankthans hos min svoger og svigerinde sammen med resten af svigerfamilien lidt senere  

Tillykke med jeres dag i øvrigt! 

Anmeld

23. juni 2014

DianaM

For 3 år siden lå jeg på sygehuset og havde lige født min søn om formiddagen.  Så lige nu sidder jeg sammen med mine 2 børn og fejrer sønnemands fødselsdag. 

Derudover er jeg 37+0 henne idag, men hun har fået besked på vi ik vil ha flere fødselsdage på sankt hans så hun må gerne blive inde lidt endnu :-) 

I aften skal vi fejre sankt hans med en flok "gamle" naboer,  som vi gør hvert år selvom vi efterhånden bor mange andre steder end på den vej hvor det hele startede :-)

Tillykke med jeres bryllupsdag :-)

Anmeld

23. juni 2014

Kay

Det lyder som nogle hyggelige aftener i har i planerne

Kan sige vi fik lækker mad og hyggede os rigtig meget

Anmeld

23. juni 2014

mit1barn

Jeg har haft en fridag (som jeg normalt ALDRIG har,) den blev brugt på at vaske tøj, støvsuge og gøre rent, med visse komplikationer...

Typisk mig, jeg tjekker ikke vejrudsigten, kigger bare ud af vinduet, hvor jeg kan se at solen skiner, så jeg når lige at hænge 4 vakse op, også begynder det bare at øs regne. Så jeg skyndte mig ud og pillede alt tøjet ned af tøjstativet, og måtte hænge det op indenfor.

Endnu mere typisk er bare, at 2 min. efter jeg har hængt alt tøjet op idendørs skinner solen som aldrig før, mmhh

Og får at gøre det hele endnu værre, så tabte jeg min (dejlige og trængende) tunmad på jorden'

Men alt det er glemt da min dejlige mand kom hjem med romsnegle, og nye kafffe kapsler til vores nesspresso maskine, ååhh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.