mulig røgforgiftning...???? hmm...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.461 visninger
2 svar
1 synes godt om
23. juni 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

ej puha har lige brug for at få skrevet lidt ned om det her...

Ikke noget stort eller vildt eller farligt som sådan men fylder en del i mit hovede lige nu...

Sagen er den at vi var afsted til sagnlandet i Lejre (Sjælland) igår...

Var super hyggelig tur med dejlige mennesker og sønnen synes det var spændende helt indtil han gik omkuld i klapvognen..

Men jeg var den der stod for at lave ting ved bålet da hverken manden eller svigerfar havde lyst og drengen syntes jo det var så spændende hvad de større børn stod og lavede...

jeg var super uheldig med konstant vindskifte så jeg fik rimelig meget røg indenbords mens jeg først lavede en "kiks" og dernæst 2 stk snobrød til sønnike...

da vi valgte at tage hjem derfra en times tid senere havde jeg bragende hovedpin og stærk kvalme...

Vi nåede ikke at køre langt førend jeg vendte maven ud i en plastikpose...

resten af dagen igår stod på konstant kvalme (tæt på opkast ved bevægelse), hovedpine, svimmelhed og en anderledes hoste end jeg har prøvet før.. Og smertestillende virkede ikke på hvoedpinen selvom jeg endda tog 2 stk hvor jeg plejer at kunne nøjes med en...

jeg endte med at ligge og sove mens kæresten prøvede at have sønnen... det gik i omkring 2 timers tid og så blev de uvenner i sådan en grad at jeg måtte stå op og overtage...

efter sønnen faldt i søvn (21.30!!!! ) fik jeg lagt mig på sofaen og ved faktisk ikke helt hvornår jeg faldt i søvn men kæresten puffede til mig da han gik i seng kl. 23...

Idag har jeg stadig lidt hovedpine, kvalmen kommer og går, svimmelhed og svært ved at tænke klart, og ja så den der underlige hoste...

Jeg har prøvet at have tørhoste før og det føles bare "forkert" til kun at være det...

I starten mente kæresten at det måtte være fordi jeg ikke havde vasket fingrene godt nok inden jeg spiste...

Men da jeg stod op hertil morgen påpegede han at sådan som jeg fik det også kunne være tegn på røgforgiftning... Han fandt "listen" frem og læste op af og ja alle punkterne kunne jeg sige ja til...

Jeg har lige bestilt en tid for en sikkerhedsskyld hos lægen til tjek for det...

også selvom sekretæren (som jeg virkelig respekterer og holder meget af) ikke mente det ville være det... men som hun godt kunne se så hellere være sikker og hvis min hoste og hovedpine er væk imorgen tidlig så aflyser jeg den igen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2014

Isabella_mor

Det lyder da ikke så godt. Din læge kan så vidt jeg ved ikke se det med det blotte øje. Om han så har udstyr til at kunne foretage en A-punktur ved jeg ikke, ellers skal du forbi skadestuen, og der vil de kunne se det. (Det er en blodprøve taget fra en arterie, som man tager i håndledet) men om de vil kunne se det efter der er gået så læbge, det ved jeg godtnok ikke. 

Anmeld

23. juni 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Isabella_mor skriver:

Det lyder da ikke så godt. Din læge kan så vidt jeg ved ikke se det med det blotte øje. Om han så har udstyr til at kunne foretage en A-punktur ved jeg ikke, ellers skal du forbi skadestuen, og der vil de kunne se det. (Det er en blodprøve taget fra en arterie, som man tager i håndledet) men om de vil kunne se det efter der er gået så læbge, det ved jeg godtnok ikke. 

Okay...

jeg har været lidt i tvivl om hvordan man finder ud af om det er det...

men også mere for at få tjekket om jeg måske bare har en omgang influenza der starter på det forkerte tidspunkt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.