vold

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.044 visninger
9 svar
12 synes godt om
23. juni 2014

Anonym trådstarter

Jeg ved ikke hvad der skete for min kæreste igår. Jeg sagde jeg gerne ville afslutte vores forhold hvilket fik ham til at eksplodere, og føle sig magtesløs. Jeg sad med vores 3 uger gamle søn som sov, da han giver mig et par flade, jeg ryster og er bange. Mit spørgsmål - Har det skadet eller påvirket sønnen.

Hilsner herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2014

Klumpe-dumpe

Anonym skriver:

Jeg ved ikke hvad der skete for min kæreste igår. Jeg sagde jeg gerne ville afslutte vores forhold hvilket fik ham til at eksplodere, og føle sig magtesløs. Jeg sad med vores 3 uger gamle søn som sov, da han giver mig et par flade, jeg ryster og er bange. Mit spørgsmål - Har det skadet eller påvirket sønnen.

Hilsner herfra

Kære du

Puhada en oplevelse

1. Vil jeg sige nej det har ikke skadet din søn, endnu!!!

Men jeg håber du fastholder at det er slut med faderen, i min optik hedder det sig, har han slået en' gang, kan han slå igen og du vil altid gå med den frygt inden i.

Så kom væk med din søn, faderen satte det endelig punktum, da hans hånd ramte dig!!

Anmeld

23. juni 2014

Leneur

Anonym skriver:

Hilsner herfra

Et er at han eksploderer og føler sig magtesløs men man må aldrig gribe til vold, så godt for dig at du har afsluttet forholdet.

Jeg er 100 % sikker på at din søn ikke bliver mærket af episoden. For det første sov han og så er han så lille, at han ikke vil kunne huske det.

Håber ikke du tilgiver ham, for selvom han sikkert er meget angerfuld og måske giver dig blomster, en gave eller andet, så har han slået dig og det vil højst sandsynligt ske igen på et tidspunkt.

Håber det bedste for dig og din søn.

Anmeld

23. juni 2014

Mettefpigen

Nej jeg er sikker på at det ikke har skadet din søn... min eks har også givet mig et par flade da jeg engang stod med vores søn, og taget hårdt fat i mig mens han så på og han er ikke skadet...

Men hold fast i at forholdet skal afsluttes!!

Anmeld

23. juni 2014

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar :-) Jeg tror heller ikke det har skadet ham, dog ville jeg gerne høre andres vurdering på det. Jep jeg fortalte igår jeg gerne ville køre idag, nu må vi se hvordan det går, det er ikke så let at komme ud af dette som man håber, eftersom han er noget modbydelig overfor mig.

Anmeld

23. juni 2014

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Har du ikke noget familie, som kan hjælpe dig? Det er ikke sjovt at stå med sådan noget alene...

Kram,..

Anmeld

23. juni 2014

Chellie

Anonym skriver:

Tak for jeres svar :-) Jeg tror heller ikke det har skadet ham, dog ville jeg gerne høre andres vurdering på det. Jep jeg fortalte igår jeg gerne ville køre idag, nu må vi se hvordan det går, det er ikke så let at komme ud af dette som man håber, eftersom han er noget modbydelig overfor mig.

Hold fast på din beslutning, for alt i verden! At han er modbydelig overfor dig, er ikke en grund til at blive, men kun et sikkert tegn på, at du har taget den helt rigtige beslutning.

Husk, et godt forhold er baseret på kærlighed, ikke trusler og vold!!

Jeg håber, du kommer godt igennem! 

Anmeld

23. juni 2014

A&F

Puha sikke noget møg! håber du er okay ven. nej, den lille har ikke taget skade. Skynd dig væk, evt et krisecenter, hvis du ikke har familie eller venner du lige kan være hos. Ønsker dig og den lille alt held og lykke fremover 

Anmeld

23. juni 2014

stjernehimmel

Du kan tag kontakt til politiet og få hjælp til at komme på krisecenter eller bare komme væk...

Jeg håber IKKE at han går helt amok når du rejser.....

men ha for en sikkerhedsskyld din mobil på dig så du hurtigt kan ringe efter hjælp....

kram herfra 

Anmeld

23. juni 2014

Aluka

Anonym skriver:

Hilsner herfra

Vil sige det samme som Ariel.

Hvis han kan finde på at slå når du sidder med dit 3 uger gamle barn, hvad kan han så ikke finde på både overfor dig, men også barnet??

Men tror nu heller ikke du skal være bange for, at dit barn har taget skade, men se at komme væk.

Kæmpe kram herfra 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.