Må jeg se din hjemmelavede studenterhue :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.301 visninger
10 svar
12 synes godt om
22. juni 2014

tarkoflen

Ja som udspringer af en anden tråd, hvor der er et par stykker der skriver de selv har lavet deres studenterhue, så er jeg så nysgerrig efter at se hvordan de ser ud

Så jer med hjemmelavede huer, vil l ikke smide et billede ind i denne tråd?

Jeg er slet ikke selv kreativ nok til sådan noget, så jeg har intet at byde ind med, desværre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2014

Nadia&Daniel

tarkoflen skriver:

Ja som udspringer af en anden tråd, hvor der er et par stykker der skriver de selv har lavet deres studenterhue, så er jeg så nysgerrig efter at se hvordan de ser ud

Så jer med hjemmelavede huer, vil l ikke smide et billede ind i denne tråd?

Jeg er slet ikke selv kreativ nok til sådan noget, så jeg har intet at byde ind med, desværre

Jeg vil også gerne se dem

Anmeld

22. juni 2014

MHB

Eejj jeg vil også se!

Jeg havde den billige hue (og den synes jeg var dyr nok!) men en af drengene fra min klasse havde en af de der papir kroner der ligger i de der knallerter til jul/nytår på, da han ikke gad bruge penge på en hue

Anmeld

22. juni 2014

tossen93

hihi, den er vidst ikke helt så fin som jeg huskede den xD men nøj hvor brugte vi mange timer på det, især "låget" var besværligt, men nøj hvor vi hyggede os, og så var vi jo lidt ekstra stolte da vi selv havde lavet dem d:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. juni 2014

Tip!

Vi er en gruppe der næste år farver en masse stof bleer lilla og binder dem på hovedet... 

Anmeld

23. juni 2014

tarkoflen

tossen93 skriver:

hihi, den er vidst ikke helt så fin som jeg huskede den xD men nøj hvor brugte vi mange timer på det, især "låget" var besværligt, men nøj hvor vi hyggede os, og så var vi jo lidt ekstra stolte da vi selv havde lavet dem d:

Den er da vildt fin! Godt arbejde

Anmeld

23. juni 2014

tarkoflen

MHB skriver:

Eejj jeg vil også se!

Jeg havde den billige hue (og den synes jeg var dyr nok!) men en af drengene fra min klasse havde en af de der papir kroner der ligger i de der knallerter til jul/nytår på, da han ikke gad bruge penge på en hue

Jeg købte også den billigste overhovedet og mener faktisk alligevel den kostede 500 kr eller noget i den stil! Synes det er vanvittigt!

Har en kammerat der tog en HF og derefter tog den 1 årige HHX, da de blev studenter på HHX "lavede" de også selv huer, de havde jo alle en eller anden form for Gymnasie i forvejen, så de fik fat i sikkerhedshjelme og satte bånd og det hele rundt om, det synes jeg også var ret fedt, især når nu de allerede havde en hue

Anmeld

23. juni 2014

BabyMus

Twinkle little star skriver:

Vi er en gruppe der næste år farver en masse stof bleer lilla og binder dem på hovedet... 

Haha det er sgu humor det der!  Gad jeg godt at se! Er det pædagog I læser til?

Anmeld

23. juni 2014

Englehår

Profilbillede for Englehår
Jeg har set flere der har hæklet deres huer - de er godt nok fine!

Anmeld

23. juni 2014

Tip!

BabyMus skriver:

Haha det er sgu humor det der!  Gad jeg godt at se! Er det pædagog I læser til?

Ja jeg læser til pædagog 

Vi er færdige om et år... Lilla ble, fjellræv, kvæde the og fodformede ecco'er... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.