tigerspring?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

477 visninger
6 svar
0 synes godt om
22. juni 2014

Aluka

Min søn på ni måneder (hurtig hovedregning CA 42 uger) har sovet mærkeligt de sidste par nætter.

Han sover normalt meget forskelligt, nogle nætter vågner han overhovedet ikke, andre nætter vågner han alt fra 1-5 gange og skal ha sutten. Han står altid op et sted mellem 6 og 7. Men dr sidste tre nætter er han vågner klokken halv tre, hvor vi ikke har kunnet få ham til at sove igen før halv fire-fire. Han ligger bare og pludrer indtil han bliver for træt, og begynder at klynke lidt, og så kan vi nusse ham i søvn igen. Han vågner så igen 5-5.30 og vil op, selvom han over hovedet ikke er udhvilet.

lyder det som tigerspring? Synes bare det er lidt mærkeligt at det er på samme tidspunkt han vågner. Så tænker ikke det er smerte, varme eller så'n noget. Om dagen sover han fint. Han snakker meget i søvne, men vågner ikke rigtig før han vil op.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2014

Albertsen92

Han burde være i dette tigerspring nu :
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. juni 2014

Aluka

Albertsen92 skriver:

Han burde være i dette tigerspring nu :

tak.

har selv været inde og læse lidt om springene. Men kan hans søvn adfærd skyldes det spring? Har du selv eller haft et barn som har reageret noget lignende på det eller et andet spring?

Anmeld

22. juni 2014

Albertsen92

Aluka skriver:

tak.

har selv været inde og læse lidt om springene. Men kan hans søvn adfærd skyldes det spring? Har du selv eller haft et barn som har reageret noget lignende på det eller et andet spring?

Hendes søvn bliver næsten altid påvirket i et spring. Dog mest om dagen

Anmeld

22. juni 2014

Aluka

Albertsen92 skriver:

Hendes søvn bliver næsten altid påvirket i et spring. Dog mest om dagen

okay, håber det er det så

Anmeld

22. juni 2014

Clisolka

Aluka skriver:

Min søn på ni måneder (hurtig hovedregning CA 42 uger) har sovet mærkeligt de sidste par nætter.

Han sover normalt meget forskelligt, nogle nætter vågner han overhovedet ikke, andre nætter vågner han alt fra 1-5 gange og skal ha sutten. Han står altid op et sted mellem 6 og 7. Men dr sidste tre nætter er han vågner klokken halv tre, hvor vi ikke har kunnet få ham til at sove igen før halv fire-fire. Han ligger bare og pludrer indtil han bliver for træt, og begynder at klynke lidt, og så kan vi nusse ham i søvn igen. Han vågner så igen 5-5.30 og vil op, selvom han over hovedet ikke er udhvilet.

lyder det som tigerspring? Synes bare det er lidt mærkeligt at det er på samme tidspunkt han vågner. Så tænker ikke det er smerte, varme eller så'n noget. Om dagen sover han fint. Han snakker meget i søvne, men vågner ikke rigtig før han vil op.

De sidste par dage har min dreng godt nok også sovet mærkeligt igennem dagen... Til gengæld har han hans første 2 tænder på vej og en smule forkølet med hoste - så jeg mistænker tænderne her, men alligevel ikke 

Han sover stadig igennem om natten, så ingen problemer dér... 

Han bliver 42 uger på torsdag 

Jeg kan huske fra min store datter, at på dette tidspunkt sker der rigtig meget i deres udvikling - bl.a. kravlede hun rundt i sin tremmeseng i søvne 

Anmeld

22. juni 2014

Aluka

Clisolka skriver:

De sidste par dage har min dreng godt nok også sovet mærkeligt igennem dagen... Til gengæld har han hans første 2 tænder på vej og en smule forkølet med hoste - så jeg mistænker tænderne her, men alligevel ikke 

Han sover stadig igennem om natten, så ingen problemer dér... 

Han bliver 42 uger på torsdag 

Jeg kan huske fra min store datter, at på dette tidspunkt sker der rigtig meget i deres udvikling - bl.a. kravlede hun rundt i sin tremmeseng i søvne 

han er også ved at få 5. tand, som altid medfølger forkølelse. Men det virker bare ikke til det er det der vækker ham. Ja han tumler også noget rundt og ligger tit på maven når vi kommer derind om natten, men så plejer han at sove videre når vi vender ham.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.