Jeres første tegn..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2014

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

ONDT i brysterne 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2014

grinny

De sidste 14 dage har min hunkat HÆNGT på mig! Hun ligger helt op ad mig, og hvis hun mærker at jeg bevæger mig miaver hun med det samme.

Går jeg på toilettet skraber hun på døren og miaver.

Selvom hun er mega bange for vand, så går hun med mig ud i bad og sidder over i hjørnet, dette har hun aldrig gjort før.

Og ja, så plejer hun at ligge på min mave, men nu vil hun overhovedet ikke røre ved den! Hun ligger kun ved siden af mig!

Og så er min mens ikke kommet efter 3 dage, og det ser ud til at jeg har testet positivt 

Katte kan mærke meget mere end man lige tror

Anmeld

22. juni 2014

thedreamer

grinny skriver:

De sidste 14 dage har min hunkat HÆNGT på mig! Hun ligger helt op ad mig, og hvis hun mærker at jeg bevæger mig miaver hun med det samme.

Går jeg på toilettet skraber hun på døren og miaver.

Selvom hun er mega bange for vand, så går hun med mig ud i bad og sidder over i hjørnet, dette har hun aldrig gjort før.

Og ja, så plejer hun at ligge på min mave, men nu vil hun overhovedet ikke røre ved den! Hun ligger kun ved siden af mig!

Og så er min mens ikke kommet efter 3 dage, og det ser ud til at jeg har testet positivt 

Katte kan mærke meget mere end man lige tror

Vores hun kat ligger også på mig konstant, eller på noget der tilhører mig  

Var dog lige så dum og tage en test. Og den var self. neg  Men det er jo klart. Har ikke test dag endnu 

Anmeld

22. juni 2014

Frk.S

Det første tegn var TRÆTHED.... virkelig virkelig TRÆT! 

Desuden har jeg begge gange (stærkest første gang) haft en fornemmelse af at der var noget.

til dig. 

Anmeld

22. juni 2014

Troldemommi

Positive graviditetstests

Ja undskyld, men jeg har intet kunne fornemme eller mærke nogle af de to gange jeg har været gravid

Monica

Anmeld

22. juni 2014

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Fik kvalme allerede inden jeg var gået over tit, og ømme bryster. Anen gang var jeg også enormt træt, allerede tidligt i graviditeten.

Held og lykke

Anmeld

22. juni 2014

Bertris

Uren hud og stor tissetræng  
begge gange

Anmeld

22. juni 2014

lineog4

Jeg lugtede anderledes, træt, og mere vrissen og grådlabil. Alt det anede jeg ikke selv før jeg stod med postitiv test skal dog siges
Med drengene især den ene der havde jeg en følelse i brysterne som mælken løb til og med pigerne en mave der ikke kunne klare noget der strammede...
men må erkende jeg hver gang er blevet overrasket over jeg var gravid

Anmeld

23. juni 2014

lrc

hvornår begynder man at have en fornemmelse eller underligt i kroppen.

vi sexede i weekenden og synes jeg har det underligt i kroppen/maven. Men det synes jeg virker lidt for hurtigt i forhold til hvad jeg har læst.

er det mine tanke/ønsker der spiller mig et pus

Anmeld

23. juni 2014

Chellie

lrc skriver:

hvornår begynder man at have en fornemmelse eller underligt i kroppen.

vi sexede i weekenden og synes jeg har det underligt i kroppen/maven. Men det synes jeg virker lidt for hurtigt i forhold til hvad jeg har læst.

er det mine tanke/ønsker der spiller mig et pus

Det er vist bare ønsketænkning  Ægget sætter sig først fast omkring 5-6 dage efter befrugtning, så din krop er ikke engang selv klar over, at der foregår noget indtil tidligst det tidspunkt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.