Vis din barnevogn - fortæl hvorfor i valgte den

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2014

AnnaK89

Ayasmor skriver:

Bum bum... Det kan jeg faktisk ikke huske.. foran en butik

Nej, jeg er faktisk fra Randers af. Men var lige en tur i campingvognen, der ligger i Lønstrup, og så kørte vi lige den bette tur ind til Hjørring

Okay, lønstrup er også super skøn
Håber i havde en dejlig tur

Det havde da ellers været hyggeligt at hilse, selvom det nok ville være lidt underligt også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2014

Ayasmor

AnnaKJ skriver:

Okay, lønstrup er også super skøn
Håber i havde en dejlig tur

Det havde da ellers været hyggeligt at hilse, selvom det nok ville være lidt underligt også

Det er den helt sikkert Vi kommer der ofte, da svigerforældrenes fastligger campingvogn står der

Hehe, det skal jeg huske næste gang, hvis det er

Anmeld

22. juni 2014

De3Guldklumper

Anonym skriver:

Er der nogle af jer der har små biler og evt kan fortælle om jeres barnevogn kan være i den? Uden den skal stå på forsæde eller bagsæde

Vi har en Odder Cecilia Classic på x-Dream stel.

Drømmevognen var en Oddervogn og med x-Dream stellet kunne den også pakkes i vores lille A2 vi havde på daværende tidspunkt.

Den er nu 7 år gammel og er i januar taget i brug til barn nr 3.

Anmeld

22. juni 2014

AnnaK89

Ayasmor skriver:

Det er den helt sikkert Vi kommer der ofte, da svigerforældrenes fastligger campingvogn står der

Hehe, det skal jeg huske næste gang, hvis det er

Okay, lækkert Camping virker også super hyggeligt!

Ja, du må da endelig lige sige til næste gang

Anmeld

23. juni 2014

Anonym trådstarter

Pylle3 skriver:

Vi har en Odder Cecilia Classic på x-Dream stel.

Drømmevognen var en Oddervogn og med x-Dream stellet kunne den også pakkes i vores lille A2 vi havde på daværende tidspunkt.

Den er nu 7 år gammel og er i januar taget i brug til barn nr 3.

Synes bare Odder er så dyr

Anmeld

23. juni 2014

De3Guldklumper

Anonym skriver:

Synes bare Odder er så dyr

Ja det er den også men 10.000 kr fordelt på 3 børn - så er den jo ikke så dyr og jeg fik min drømmevogn. Selvfølgelig er det mange penge når den skal betales på en gang.

Anmeld

23. juni 2014

Anonym trådstarter

Pylle3 skriver:

Ja det er den også men 10.000 kr fordelt på 3 børn - så er den jo ikke så dyr og jeg fik min drømmevogn. Selvfølgelig er det mange penge når den skal betales på en gang.

Ja det er rigtig Hvis jeg skal have en odder bliver det model magic som er en basic model

Anmeld

23. juni 2014

Anonym trådstarter

Flere der vil vise

Anmeld

23. juni 2014

Toeffe87

Vi har denne valgte det var den vogn vi begge bedst kunne lide. Og så ville vi gerne have en der forhåbentlig kan holde til alle de børn vi skal have. ( det lyder som om vi skal have en kæmpe børneflok nu ) og så fordi den kan være i vores bil som ellers ikke har verdens største bagagerum.
Vi er super glade for den
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. juni 2014

Janey

Profilbillede for Janey
tossen93 skriver:

jeg har valgt en Basson nordic lux -jeans - luft hjul.

jeg har valgt den da jeg ikke har bil og derfor skal bruge den i offentlig transport og have den med i butikker.
den er super nem at manøvre med, og føles ikke så tung og klodset som jeg synes odder og emaljunga gør.

luft hjulene er valgt grundet de maaaange brosten her i byen, og de giver bedre affjedring. de svingbare hjul klare dem uden problemer da de ikke er så små som man lige tror. og hvis det bliver et problem, så kan de låses.

jeg synes også at isoleringen er så meget bedre i basson end eksempelvis trille.

uh og så det at den har et stort liggemål var også vigtigt for mig.

Denne vil jeg ikke anbefale pt. Vi har den også og har været rigtig glade for den, men det er lige kommet frem, at der i en test er fundet skadelige stoffer i denne og Odder Zip, og det ser ikke ud til, at Basson er villige til at gøre noget ved de vogne, der har de skadelige kemikalier i.

Du kan se tråden om det her:

https://www.baby.dk/debat/244315pi1/babyudstyr/odder-zip--skadelige-stoffer.aspx

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.