Maven !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

564 visninger
8 svar
1 synes godt om
21. juni 2014

Becca

Hvornår bliver maven hårdt under graviditet !?

havde i ondt / stik i underlig på jeres udebleven mens !? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2014

Mor til F

Becca skriver:

Hvornår bliver maven hårdt under graviditet !?

havde i ondt / stik i underlig på jeres udebleven mens !? 

Min mave bliver hård, når jeg får plukveer og den får jeg mange af. Plukveer forbereder kroppen på de rigtige veer. 

Nu er min mave stort set hård hele tiden.  

Jeg tror det er fordi prinsessen i maven ikke har ret meget plads at bevæge sig rundt på længere og samtidig vokser derudaf Hun kommer til verden senest den 18.07.2014

Da jeg havde æl (hvor jeg blev gravid),  havde jeg mange smerter og jag i venstre side af underlivet - den side hvor ægget rev sig løs. 

Ved ikke om jeg har svaret præcist på det du spørger om,  men håber du kan bruge det til noget. Ellers må du gerne skrive igen,  så skal jeg forsøge at svare. 

Anmeld

21. juni 2014

TrineMine86

BabyFreia skriver:

Min mave bliver hård, når jeg får plukveer og den får jeg mange af. Plukveer forbereder kroppen på de rigtige veer. 

Nu er min mave stort set hård hele tiden.  

Jeg tror det er fordi prinsessen i maven ikke har ret meget plads at bevæge sig rundt på længere og samtidig vokser derudaf Hun kommer til verden senest den 18.07.2014

Da jeg havde æl (hvor jeg blev gravid),  havde jeg mange smerter og jag i venstre side af underlivet - den side hvor ægget rev sig løs. 

Ved ikke om jeg har svaret præcist på det du spørger om,  men håber du kan bruge det til noget. Ellers må du gerne skrive igen,  så skal jeg forsøge at svare. 

Undskyld jeg lige springer ind her :-) vil lige høre om dine smerter/Niv fortsatte i venstre side efter æl? 

Anmeld

21. juni 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Hvis du tænker at din mave er hård nu, og du tror det skyldes graviditet, så er det IKKE derfor jeg er 16 uger henne og min mave er ikke hård, kun nedenfor navlen når jeg får en plukve, men jeg kan faktisk kun mærke at den er hård hvis jeg ligger på ryggen stadigvæk   

din livmoder er ikke udvidet så du kan mærke det endnu, hvis du er gravid  

niv og jag er helt alm som første tegn, det kan være ligamentsmerter. Men det kan også være mens på vej. tag en test!! 

Anmeld

21. juni 2014

Mor til F

TrineMine86 skriver:

Undskyld jeg lige springer ind her :-) vil lige høre om dine smerter/Niv fortsatte i venstre side efter æl? 

Det er okay de varede ca 12 timer, hvorefter de forsvandt.

1 uge efter ca, fik jeg dem igen og de varede i ca 3 dage. Min kæreste var sikker på,  at jeg var blevet gravid, men testen var negativ - 3+4. 

1 uge senere, 4+4 kom de igen og jeg testede positiv. 

Fik en tidlig scanning, 5+6, pga tidligere forløb, som viste en "blommesæk" der havde sat sig fast i livmoderen - og graviditeten blev bekræftet. 

8+6 blev jeg scannet igen og så hjerteblink

Anmeld

21. juni 2014

Becca

Tak for jeres svar . Det er 34 dag siden at jeg havde min mens . Og plejer 25-30 dag .. Har mens smerter men ingen tegn på mens .. Plejer at få brun udflåd men den er gul og nogen gang intet . Men hvid agtig .. Har taget blodprøve men først på mandag der svar . Vil lige høre om der nogen der har opleve det sammen ., .. Har ingen ro i hovede .. 

Anmeld

21. juni 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Becca skriver:

Tak for jeres svar . Det er 34 dag siden at jeg havde min mens . Og plejer 25-30 dag .. Har mens smerter men ingen tegn på mens .. Plejer at få brun udflåd men den er gul og nogen gang intet . Men hvid agtig .. Har taget blodprøve men først på mandag der svar . Vil lige høre om der nogen der har opleve det sammen ., .. Har ingen ro i hovede .. 

Har du ikke taget en alm test?

Anmeld

21. juni 2014

Becca

Mor11 skriver:

Hvis du tænker at din mave er hård nu, og du tror det skyldes graviditet, så er det IKKE derfor jeg er 16 uger henne og min mave er ikke hård, kun nedenfor navlen når jeg får en plukve, men jeg kan faktisk kun mærke at den er hård hvis jeg ligger på ryggen stadigvæk   

din livmoder er ikke udvidet så du kan mærke det endnu, hvis du er gravid  

niv og jag er helt alm som første tegn, det kan være ligamentsmerter. Men det kan også være mens på vej. tag en test!! 

Den niv og tryk jeg får - høre at jeg skal tis .. Og har de mens smerter .. Men ung mens :/ ., hvordan var udflåd !? 

Anmeld

21. juni 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Becca skriver:

Den niv og tryk jeg får - høre at jeg skal tis .. Og har de mens smerter .. Men ung mens :/ ., hvordan var udflåd !? 

Har ikke oplevet at skulle tisse af nivene. Så det ved jeg ikke helt.  Udflåd har ikke ændret sig fra før graviditeten. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.