Bliver mere og mere frustreret!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

598 visninger
8 svar
0 synes godt om
21. juni 2014

grinny

Sidste måned gik jeg 5 dage over og mens kom styrtende! Idag er jeg 3 dage over, så nu er min cyklus snart omkring 35 dage - for 2 cyklusser siden var den 28 dage!

Hvad sker der for min krop? Hvorfor vil den ikke bare være normal?! 

Har ikke testet fordi jeg efter skanningen har mistet alt håb for at jeg skulle kunne blive gravid naturligt og ja, fordi jeg også gik over sidste gang.

Vil egentlig ikke noget med mit indlæg, bare ud med mine frustrationer 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2014

Kærlighediminmave

grinny skriver:

Sidste måned gik jeg 5 dage over og mens kom styrtende! Idag er jeg 3 dage over, så nu er min cyklus snart omkring 35 dage - for 2 cyklusser siden var den 28 dage!

Hvad sker der for min krop? Hvorfor vil den ikke bare være normal?! 

Har ikke testet fordi jeg efter skanningen har mistet alt håb for at jeg skulle kunne blive gravid naturligt og ja, fordi jeg også gik over sidste gang.

Vil egentlig ikke noget med mit indlæg, bare ud med mine frustrationer 

Ville ikke gå uden et Kroppen er bare træls når den ikke vil makke ret. Jeg skulle gerne have mens inden for de næste par dage. Men nu må vi se hvor længe den er om at dukke op. Regner ikke med at den kommer til tiden jeg har forberedt mig på at min krop bare vil være træls og lade mig tro at jeg er gravid

Anmeld

21. juni 2014

grinny

Skrukkeluk skriver:

Ville ikke gå uden et Kroppen er bare træls når den ikke vil makke ret. Jeg skulle gerne have mens inden for de næste par dage. Men nu må vi se hvor længe den er om at dukke op. Regner ikke med at den kommer til tiden jeg har forberedt mig på at min krop bare vil være træls og lade mig tro at jeg er gravid

Ja det er sgu skide irriterende for at sige det lige ud! 

Nu venter jeg til mandag, og hvis mens stadig ikke er dukket op må jeg jo bare prøve at teste, selvom jeg som sagt ikke tror chancen er særlig stor!

Anmeld

21. juni 2014

Kærlighediminmave

Det er mega frustrerende! Nogen gange tænker man bare "hvor svært kan det være!" Meget åbenbart.... 

Anmeld

21. juni 2014

B&J

ØV vores kroppe er et stort puslespil..

men jeg kan trøste dig med at jeg blev gravid selv om min mens sagde 5 dage over tid 5 dage før tid osv. da jeg smed mine og BUM var jeg gravid

så sender en masse baby ønsker din vej

Anmeld

21. juni 2014

grinny

Skrukkeluk skriver:

Det er mega frustrerende! Nogen gange tænker man bare "hvor svært kan det være!" Meget åbenbart.... 

Ja kroppen kan drille mere end man regner med 

Anmeld

21. juni 2014

grinny

B&J skriver:

ØV vores kroppe er et stort puslespil..

men jeg kan trøste dig med at jeg blev gravid selv om min mens sagde 5 dage over tid 5 dage før tid osv. da jeg smed mine og BUM var jeg gravid

så sender en masse baby ønsker din vej

Men så let tror jeg ikke det kommer til at gå her 

Det er ikke helt sikkert, men da jeg var til skanning snakkede hun om at jeg skulle regne med at have endometriose  Så det kan ikke være mere end fuldstændig fantastisk hvis det viser sig at jeg er gravid nu

Anmeld

21. juni 2014

B&J

grinny skriver:

Men så let tror jeg ikke det kommer til at gå her 

Det er ikke helt sikkert, men da jeg var til skanning snakkede hun om at jeg skulle regne med at have endometriose  Så det kan ikke være mere end fuldstændig fantastisk hvis det viser sig at jeg er gravid nu

øv jeg håber det bedste for jer og du snart er gravid

Anmeld

21. juni 2014

grinny

B&J skriver:

øv jeg håber det bedste for jer og du snart er gravid

Tusind tak!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.