Øjenkontakt næsten 3 måneder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.492 visninger
3 svar
1 synes godt om
20. juni 2014

Anonym trådstarter

Hej

Hvor længe skal babyer kunne holde øjenkontakt når de om 2 uger er 3 måneder? Synes jeg kun kan holde det med min søn i 10 - 20 sec. Vi kan længe kigge på hinanden og han griner osv. Men bekymre mig meget om han skal kunne holde længere. Jeg spurgte min sp og hun siger at han følger fint hendes blik og han følger  efter legetøj så hun synes jeg bekymre mig for meget. Vi har kun snakket i telf. sammen. Sidst hun så ham var da han var 2 måneder. Min mand synes ikke jeg skal ringe til hende. For ham er han ganske fint. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2014

Pinkrose

Anonym skriver:

Hej

Hvor længe skal babyer kunne holde øjenkontakt når de om 2 uger er 3 måneder? Synes jeg kun kan holde det med min søn i 10 - 20 sec. Vi kan længe kigge på hinanden og han griner osv. Men bekymre mig meget om han skal kunne holde længere. Jeg spurgte min sp og hun siger at han følger fint hendes blik og han følger  efter legetøj så hun synes jeg bekymre mig for meget. Vi har kun snakket i telf. sammen. Sidst hun så ham var da han var 2 måneder. Min mand synes ikke jeg skal ringe til hende. For ham er han ganske fint. 

Jeg tror det er meget forskelligt og ved ikke hvor længe de skal kunne .

Men ved da min datter var den alder kiggede hun mig dybt i øjene hver gang hun fik flaske så ca 15 min hvor vi bare så i hinandens øjne .

Anmeld

21. juni 2014

Anonym trådstarter

Ok, det synes jeg ikke jeg får her.. Han får nemlig også flaske. Eneste sted han gerne vil holde øjenkontakt er hvis han ligger ned på ryggen. 

Anmeld

21. juni 2014

Patriark

Anonym skriver:

Ok, det synes jeg ikke jeg får her.. Han får nemlig også flaske. Eneste sted han gerne vil holde øjenkontakt er hvis han ligger ned på ryggen. 

Det ikke kun et spørgsmål om længden, det handler i høj grad også om kontakten søges og om kontakten kan gå fra og til, så at sige.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.