Hej Piger.
Først og fremmest, 1000-tak for støtten da jeg for nogle uger siden fandt ud af at jeg var uventet gravid, og dagen efter abortede (kun 2 mdr henne). Det har betydet meget for mig.
Men efter mit lille uheld må jeg indrømme at jeg ikke har været så meget herinde, det har været lidt hårdt at se alle jeres dejlige små vidundere, og se alle de dejlige streger:-) Dermed ikke ment at jeg ikke er glad på jeres vegne. Faktisk er jeg super glad på jeres vegne :-) Vi ved jo alle hvor fantastisk det hele er med børn i vores liv. De er simpelthen uundværlige!!
Nu har jeg så haft en uges ferie til at tænke over tingene, og finde mit gamle jeg frem. Foruden det har jeg brugt en skøn uge med min datter, som nu heller ikke går i panik når vi er henne og besøge nogen (skyldtes at hun er blevet passet nogle weekender pga arbejde)!! Så vi er begge glade og grinende igen :-)
Det har satme været et hårdt år, præget af ensomhed og depressioner. Men nu skal det være slut. Jeg har fundet den stærke Pernille frem igen. Jeg kan nu igen mærke glæden ved livet, og glæden ved at være alene med min datter:-)
Jeg kan slet ikke beskrive hvor skøn en følelse jeg render rundt med for tiden :-)
Ikke nok med det, så sker der bare SÅ meget med Milla-Victoria for tiden :-) Hun blev 19 mdr i mandags. Hun kan bare alt. Hun snakker som et vandfald. Hun er begyndt at rydde op og gøre rent, smide vasketøj i vaskemaskinen :-) Hun efterligner alt hvad hendes mor gør :-) Hun er satme blevet en stor skøn pige, og nøj hvor er jeg stolt af hende, og alt det hun kan.
Nu er der kun 1½ uge til skolestart. Så vi har stadig lidt tid sammen. Men nøj hvor kunne jeg godt bruge mere med hende. Vi er bare blevet, om muligt, meget tættere knyttet bare ved de her 4 fridage vi har haft :-)
Hold op hvor er livet bare skønt. Jeg håber i alle nyder det hele lige så meget som vi gør, efter en sommer der bare har været elendig og 10 mdr næsten uden glæde!!
Stort knus til jer alle.
knus Pernille som bare lige trængte til at dele noget af alt hendes positivitet