Vi har fået rækkehus :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

909 visninger
19 svar
34 synes godt om
20. juni 2014

StudPsyk

Jeg har helt glemt at fortælle det herinde, og det må jeg hellere efter mine tråde om boligsøgning, panik om børnehavestart osv. VI HAR FÅET RÆKKEHUUUUUS!!!! På 110 kvadratmeter i 2 etager og med skøn lille have. Det bedste er, at det ligger i det skønneste, mest familievenlige og naturrige område og 800 meter fra svigerne, som vi ser rigtig tit, og lige nu bor vi sådan en 13-15 km fra dem. Det skal så lige renoveres på overetagen, da der er en balkon så man kan læne sig ud over og se ned på spisestuen, og det vil vi ikke have med små børn. Så det bliver lagt ned, der kommer gulv og et rum mere, så rækkehuset nok reelt er 120 kvadratmeter.

Vi flytter pr. 1/9, og har talt med deres pladsanvisning som har plads til Rose i BH pr. 1/10 hvor hun jo under alle omstændigheder skulle starte, og et par måneder efter er der også plads til James derude, da det er en integreret institution.

Iiih jeg glæder mig! Så nu ved vi da hvad sommeren skal bruges på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2014

Aabye

Stort tillykke med det.. Ville sådan ønske at det var os der skulle flytte i noget større..

Anmeld

20. juni 2014

LinLin

Tror ikke jeg har set dine paniktråde, men tillykke dejligt at få styr på tingene!!!

Anmeld

20. juni 2014

Frk.S

Ej, hvor fedt for jer. Tillykke med det. 

Anmeld

20. juni 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Hold kæft hvor er det fedt for jer!    stort tillykke!!!! 

Anmeld

20. juni 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Så fedt for jer, at i ka komme væk fra de skod naboer! Tillykke med huset! Vh stine

Anmeld

20. juni 2014

BabyMus

Så kom det til at passe alligevel. Stort tillykke.

Anmeld

21. juni 2014

lenemor77

Janne T. skriver:

Jeg har helt glemt at fortælle det herinde, og det må jeg hellere efter mine tråde om boligsøgning, panik om børnehavestart osv. VI HAR FÅET RÆKKEHUUUUUS!!!! På 110 kvadratmeter i 2 etager og med skøn lille have. Det bedste er, at det ligger i det skønneste, mest familievenlige og naturrige område og 800 meter fra svigerne, som vi ser rigtig tit, og lige nu bor vi sådan en 13-15 km fra dem. Det skal så lige renoveres på overetagen, da der er en balkon så man kan læne sig ud over og se ned på spisestuen, og det vil vi ikke have med små børn. Så det bliver lagt ned, der kommer gulv og et rum mere, så rækkehuset nok reelt er 120 kvadratmeter.

Vi flytter pr. 1/9, og har talt med deres pladsanvisning som har plads til Rose i BH pr. 1/10 hvor hun jo under alle omstændigheder skulle starte, og et par måneder efter er der også plads til James derude, da det er en integreret institution.

Hvor skønt. Hvor endte I så henne?

Anmeld

21. juni 2014

Loa

Stort tillykke!!

Der er næsten ingen federe følelse end at komme væk fra en lejlighed med belastende naboer

Anmeld

21. juni 2014

mommy1991

Janne T. skriver:

Stort tillykke med det! Det lyder jo helt perfekt! Nøj jeg er misundelig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.