hjælp ang bolig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

538 visninger
7 svar
2 synes godt om
20. juni 2014

Anonym trådstarter

Vi har skimmelsvamp og nu fået konstateret at vores datter lider under det (hendes vejrtrækningsproblemer er pga svampen) vi har kæmpet med boligforening osv i 1 år nu, men nu kan vi simpelthen ikke mere. Vi må væk herfra, står også og skal føde om 3 mdr! 

Problemet er at min kæreste er under udredning og arbejds prøvning gennem kommunen og vi kan derfor ikke bare lige sådan flytte kommun. Men der er INTET her! Kun med huslejer på 10000 og op! Og det har vi langt fra råd til Hvad Gør man lige? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2014

Patriark

Anonym skriver:

Vi har skimmelsvamp og nu fået konstateret at vores datter lider under det (hendes vejrtrækningsproblemer er pga svampen) vi har kæmpet med boligforening osv i 1 år nu, men nu kan vi simpelthen ikke mere. Vi må væk herfra, står også og skal føde om 3 mdr! 

Problemet er at min kæreste er under udredning og arbejds prøvning gennem kommunen og vi kan derfor ikke bare lige sådan flytte kommun. Men der er INTET her! Kun med huslejer på 10000 og op! Og det har vi langt fra råd til Hvad Gør man lige? 

Har i noget netværk hvor i kan bo? Ellers skal i starte med at skrive jer op i forskellige boligselskaber.

I skal, som du rigtig nok skriver, væk fra den bolig!

Har du kontaktet kommunen vedr. jeres nuværende boligs tilstand?

Anmeld

21. juni 2014

Anonym trådstarter

Patriark skriver:

Har i noget netværk hvor i kan bo? Ellers skal i starte med at skrive jer op i forskellige boligselskaber.

I skal, som du rigtig nok skriver, væk fra den bolig!

Har du kontaktet kommunen vedr. jeres nuværende boligs tilstand?

Vi er igang med kommunen,, med de er ligeså sløve som boligselskabet.  Vi ER skrevet op alle steder, og de steder man ikke skal skrives op har vi snakket med flere gange i tlf løbende ....  

Anmeld

21. juni 2014

Michael healer

Anonym skriver:

Vi er igang med kommunen,, med de er ligeså sløve som boligselskabet.  Vi ER skrevet op alle steder, og de steder man ikke skal skrives op har vi snakket med flere gange i tlf løbende ....  

Nu ved jeg ikke lige hvor i DK i søger

men her kan du se en masse ledige lejligheder der er i dette boligselskab her og nu

http://www.domea.dk/sog-bolig/Ledige-boliger/Sider /default.aspx?t=0#mr=6&pf=1000&pt=6347& ;sf=16&st=150&rf=2&rt=6&hff=0& hft=15&free=undefined&rtf=true&rty=tru e&rto=true&he=false&hp=false&ph=fa lse&ha=false&pg=false&rtc=false&gl i=0&oi=0&rtl=true&rth=true

Anmeld

21. juni 2014

Anonym trådstarter

Michael healer skriver:

Nu ved jeg ikke lige hvor i DK i søger

men her kan du se en masse ledige lejligheder der er i dette boligselskab her og nu

http://www.domea.dk/sog-bolig/Ledige-boliger/Sider /default.aspx?t=0#mr=6&pf=1000&pt=6347&amp ;sf=16&st=150&rf=2&rt=6&hff=0& hft=15&free=undefined&rtf=true&rty=tru e&rto=true&he=false&hp=false&ph=fa lse&ha=false&pg=false&rtc=false&gl i=0&oi=0&rtl=true&rth=true

Det er i domea vi bor pt. I Frederikssund nordsjælland

Anmeld

22. juni 2014

Michael healer

Anonym skriver:

Det er i domea vi bor pt. I Frederikssund nordsjælland

Hvis i allerede bor i Domea, skal i kontakte dem , og anmelde skimmelsvampen, så genhuser domea jer, mens de udbeder skaden, det har jeg set ske her hvor vi bor, og vi bor også i Domea

Anmeld

22. juni 2014

Anonym trådstarter

Michael healer skriver:

Hvis i allerede bor i Domea, skal i kontakte dem , og anmelde skimmelsvampen, så genhuser domea jer, mens de udbeder skaden, det har jeg set ske her hvor vi bor, og vi bor også i Domea

Som jeg har skrevet er der ingen hjælp og hente hos dem, så havde det ved gud ikke Været nogen sag ikke engang da vi havde fugt og hele vores køkken gulv skulle rives op, blev vi genhuset.  Det vi fik afvide sidst de var her og "måle" svampen, var at de havde set værre.  Jamen det kan vi jo også bruge til noget!  Sa lad os da vente til det bliver dét værre og vores børn er blevet kronisk syge  

Så... kan ikke rigtig se andre muligheder end at flytte 

Anmeld

22. juni 2014

Michael healer

Anonym skriver:

Som jeg har skrevet er der ingen hjælp og hente hos dem, så havde det ved gud ikke Været nogen sag ikke engang da vi havde fugt og hele vores køkken gulv skulle rives op, blev vi genhuset.  Det vi fik afvide sidst de var her og "måle" svampen, var at de havde set værre.  Jamen det kan vi jo også bruge til noget!  Sa lad os da vente til det bliver dét værre og vores børn er blevet kronisk syge  

Så... kan ikke rigtig se andre muligheder end at flytte 

Prøv at melde jeg ind i LLO, hvis de går ind i sagen, er jeg ret sikker på der sker noget.

Ellers er en anden mulighed at gå til Ekstra Bladet, dårlig omtale i medierne, vil helt sikkert også få Domea til at gøre noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.