Anonym skriver:
på min mor!!
hun er en humørskiftende satan 
idag bliver jeg ringet op af min lillebror, jeg opdager opkaldet efter ca. en halv time, sammen med en besked fra min mor hvor der står at jeg ikke bare kan læse de beskeder jeg vil og ignorer andre. jeg ringer til min bror og det viser sig at han vil hentes fra skole fordi han ikke vil tage bus, og han har skrevet til mig i morges , den sms har jeg altså bare ikke modtaget på in tlf! nu er han på vej hjem og det er derfor ligegyldigt nu.
men min mor bliver så ved. jeg forklarer hende jeg ikke har den sms, og at jeg altså lavede noget andet så jeg så først hans opkald efter den halve time der ca. jeg skriver til hende at jeg ikke vil overfaldes på den måde uanset om hun tror på hvad jeg siger eller ej. nu skriver hun at både min mand og jeg er løgnere og hun er træt af det, nu kan vi bare sejle vores egen sø , jeg er voksen så navlesnoren er kappet, farvel osv.......
det er IKKE første gang. det sker et par gange om året at hun flipper sådan her uden grund, og simpelthen ikke vil snakke med os mere. det ender så med det er mig der kommer til hende, for hun siger IKKE undskyld og indrømmer IKKE hun går over stregen. hun regner sådan set med at vi tager imod hendes svineri, for gør vi ikke det, jamen så slår hun hånden af os. det skal siges at vi har et barn på snart 3 og venter en lille om 2 mdr!!!!!
en af gangene var i december, vores barns første jul! jeg måtte plage hende om at vi måtte komme til jul som aftalt, for vores barns skyld............

og min far hopper med! det værste er at min mand pt er i praktik ved min far, og det er ikke altid han kan være prof. når vi er blevet uvenner med min mor (og ham åbenbart) , så nu sidder jeg her og er skide ked og bange for at det går udover min mand på mandag eller at han afslutter forløbet med ham eller sådan noget, selvom de har det skide godt sammen og arbejder godt sammen! og min mand der har lidt psykiske problemer 

jeg har nu sagt min mening, jeg vil ikke finde mig i og blive svinet til, eller overfaldet over en skide sms. og denne gang tænker jeg at jeg IKKE vil være den der kommer "kravlende" tilbage, men lade HENDE komme til mig....
ØV en dårlig start på weekenden!!
Din mor virker meget meget ustabil.
Havde godt nok heller ikke fundet mig i sådan en behandling, forstår slet ikke man som mor kan sige sådan noget til ens barn

Du må være den voksne, som du tydeligvis er i jeres forhold, og så kræve en undskyldning fra din mor før i skal snakke sammen igen, fordi ellers kan hun jo fortsætte med den behandling for evigt. Det er bare ikke i orden.
Kan godt se det er rigtig svært for din mand, hvis det også går udover ham, men han må blive ved med at være sød og rar overfor din far, og så kan i se frem til at han er færdig.
Stakkels jer, man kan da ikke kigge på sin mobil hele tiden, det gør jeg godt nok heller ikke. Fordi man har en telefon betyder det ikke at man er til rådighed 24/7. Havde fortalt min mening til min mor, hvis jeg var dig, og så må hun jo komme med en undskyldning, og gør hun ikke det havde jeg ikke kunne være sammen med hende.