Spørgsmål omkring pakker og post dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

394 visninger
7 svar
2 synes godt om
20. juni 2014

Mor1986

Jeg handler meget på nettet, men er vant til at pakkerne bliver leveret hos mig. Og at man faktisk hurtigt kan se de er afsendt og hvor de er henne.

men jeg har bestilt noget hos hm som blev sendt 18/6 og den bliver afleveret på posthuset. Vil man så ikke kunne se hvor langt den er før man får SMS om den kan hentes? 

Øog så har jeg bestilt noget hos cdon. Der står den er registreret hos det svenske postvæsen, men samtidig står der at der ikke findes yderligere oplysninger da den endnu ikke er afsendt. Så må jeg vel gå ud fra den stadig befinder sig i Sverige? 

Er skide utålmodig og vil så gerne have de her pakker  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2014

Chris86

Mor1986 skriver:

Jeg handler meget på nettet, men er vant til at pakkerne bliver leveret hos mig. Og at man faktisk hurtigt kan se de er afsendt og hvor de er henne.

men jeg har bestilt noget hos hm som blev sendt 18/6 og den bliver afleveret på posthuset. Vil man så ikke kunne se hvor langt den er før man får SMS om den kan hentes? 

Øog så har jeg bestilt noget hos cdon. Der står den er registreret hos det svenske postvæsen, men samtidig står der at der ikke findes yderligere oplysninger da den endnu ikke er afsendt. Så må jeg vel gå ud fra den stadig befinder sig i Sverige? 

Nogle gange kan det godt tage lang tid med nye opdateringer på track and trace... Mon ik du bare er utålmodig?

Anmeld

20. juni 2014

A&F

Mor1986 skriver:

Mht hm, jeg venter også på min pakke som blev sendt den 16! og den skulle være ankommet i dag! kan ikke spore den. Haha og jeg er utålmodig

Anmeld

20. juni 2014

Mor1986

Chris86 skriver:

Nogle gange kan det godt tage lang tid med nye opdateringer på track and trace... Mon ik du bare er utålmodig?

Jo jeg er mega utålmodig, men den fra hm har jeg også ventet på i over en måned, så det er derfor 

Anmeld

20. juni 2014

Mor1986

A&F skriver:

Mht hm, jeg venter også på min pakke som blev sendt den 16! og den skulle være ankommet i dag! kan ikke spore den. Haha og jeg er utålmodig

Ih øv da osse. Det er skide træls når man venter på noget. Håber du har den i morgen

Anmeld

20. juni 2014

A&F

Mor1986 skriver:

Ih øv da osse. Det er skide træls når man venter på noget. Håber du har den i morgen

Ja ikke , ilm 

Anmeld

20. juni 2014

Mor1986

A&F skriver:

Ja ikke , ilm 

Takker tror dog du er mere heldig. Min blev først sendt den 18 

Anmeld

20. juni 2014

A&F

Mor1986 skriver:

Takker tror dog du er mere heldig. Min blev først sendt den 18 

Jaaa, men man ved aldrig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.