Temperatur stigning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

685 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. juni 2014

Anonym trådstarter

Kan man stadig være gravid trods manglende temperatur stigning ? Tror jeg havde æl sidste uge og igår aftes havde jeg så de her stikkende jag i maven troede det var mens selvom det var 3 dage for tidligt. Men har ikke fået mens endnu (den kan selvfølgelig stadig komme. Men kan det have været noget andet, måske ægget der har sat sig fast? (Man har jo lov at håbe) men burde temperaturen ik være steget så, har godt nok ik rigtig fået målt de andre dage men min temperatur i morges var kun 36,1 grad? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2014

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Kan man stadig være gravid trods manglende temperatur stigning ? Tror jeg havde æl sidste uge og igår aftes havde jeg så de her stikkende jag i maven troede det var mens selvom det var 3 dage for tidligt. Men har ikke fået mens endnu (den kan selvfølgelig stadig komme. Men kan det have været noget andet, måske ægget der har sat sig fast? (Man har jo lov at håbe) men burde temperaturen ik være steget så, har godt nok ik rigtig fået målt de andre dage men min temperatur i morges var kun 36,1 grad? 

Jeg har ikke mens smerter idag 

Anmeld

20. juni 2014

Julie F

Anonym skriver:

Troede faktisk kun det var op til æl temperaturen steg!? Det gør min nemlig typisk dagen inden.

Anmeld

20. juni 2014

Anonym trådstarter

Julie F skriver:

Troede faktisk kun det var op til æl temperaturen steg!? Det gør min nemlig typisk dagen inden.

Det er noget med at den stiger ved æl og så falder den til mens men hvis man er gravid skulle den forblive forhøjet, men hvis det passer 100% er mit håb nok ude for den her måned. For når min temp. Er 36,1 tvivler jeg på at den er steget men man håber jo at der stadig er håb

Anmeld

20. juni 2014

Anonym trådstarter

Ingen andre?

Anmeld

20. juni 2014

Julie F

Anonym skriver:

Det er noget med at den stiger ved æl og så falder den til mens men hvis man er gravid skulle den forblive forhøjet, men hvis det passer 100% er mit håb nok ude for den her måned. For når min temp. Er 36,1 tvivler jeg på at den er steget men man håber jo at der stadig er håb

Tror aldrig man kan stole 100 procent på sådan noget.. Synes ikke jeg husker min temp. steg da jeg var gravid!

Anmeld

20. juni 2014

Anonym trådstarter

Julie F skriver:

Tror aldrig man kan stole 100 procent på sådan noget.. Synes ikke jeg husker min temp. steg da jeg var gravid!

Jeg håber heller ikke at det er tilfældet. Havde sådan en smerte og stikken i højre side igår og smerte midt i. Håber jo at det kan være noget andet end lige mens. Plejer at få smerter dagen før mens dog lidt anderledes end det der plejer ik at få jag i siden. Har slet ikke ondt idag og endnu ingen mens. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.