Baby sover meget 6 uger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

655 visninger
5 svar
4 synes godt om
20. juni 2014

missehxx

Hej. Hvor meget er det normalt at en baby på 6 uger sover? Jeg synes at min søn sover virkelig meget!! Han sover i hvert fald 20-21 timer i døgnet.. Når han spiser foregår det også nærmest i Søvne.. Burde han ikke være lidt mere vågen med den alder han har nu eller hvad?? ��

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2014

L&V

missehxx skriver:

Hej. Hvor meget er det normalt at en baby på 6 uger sover? Jeg synes at min søn sover virkelig meget!! Han sover i hvert fald 20-21 timer i døgnet.. Når han spiser foregår det også nærmest i Søvne.. Burde han ikke være lidt mere vågen med den alder han har nu eller hvad?? ��

Ikke nødvendig vis. Vi så stort set ikke vores søns øjne før han var 10-12uger he he hvor den store var konstant vågen.

Anmeld

20. juni 2014

Snevejr84

Det er meget normalt det kommer. Vores søn var kun vågen en time og så sov han igen.

Anmeld

20. juni 2014

Frk. Petersen

missehxx skriver:

Sådan var min datter os Bare vent der kommer et tidspunkt hvor du tænker "Jeg syntes du plejede at sove så meget lille skat" haha

Anmeld

20. juni 2014

M&J87

missehxx skriver:

http://www.netsundhedsplejerske.dk/artikler/index.php?option=laes&id=292

læs denne :-)

Anmeld

20. juni 2014

Clisolka

missehxx skriver:

Det er meget normalt at de sover meget, mens de er så små  Begge mine sov meget de første par uger og så omkring ved 8-9 ugers alderen, så "vågnede" de op 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.