Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Valle81 skriver:Hejsa,Jeg har simpelthen ikke lavet andet end at tænke på Zafir idag........Er så bekymret og ked af det på deres vegne, håber bare at alt er ok........Kæmpe knus tanker fra mig til Zafir og hendes skønne familieChristina
Heidi-Godsk skriver:Hvad er der med Zafir??
Hejsa,Hun har jo fundet ud af at hun er gravid for nogle uger siden, men begyndte at bløde sådan lidt. Men igår begyndte hun åbenbart at bløde meget kraftigt. De havde en tid ved lægen idag, og skulle scannes. Hun skriver selv, at hun desværre tror hun har aborteret:0(Det er rigtig trist...................... selvom vi og hun ved at det er naturens måde "at rydde op på" så er det bare så hårdt og synd for hende/dem.
Valle81 skriver: Hejsa,Hun har jo fundet ud af at hun er gravid for nogle uger siden, men begyndte at bløde sådan lidt. Men igår begyndte hun åbenbart at bløde meget kraftigt. De havde en tid ved lægen idag, og skulle scannes. Hun skriver selv, at hun desværre tror hun har aborteret:0(Det er rigtig trist...................... selvom vi og hun ved at det er naturens måde "at rydde op på" så er det bare så hårdt og synd for hende/dem.
Caroline86 skriver:åhh, nej! havde slet ikke set det var blevet værre med hende!Sender dem en masse kære tanker! for pokker da også hvornår skulle de til lægen?
Valle81 skriver:Jeg mener det er kl 0945, og så skulle de op og scannes. Af erfaring ved jeg at de kan komme til at sidde og vente læææææææææææææææææænge.Men håber bare at det ikke er noget, selvom det desværre bare godt kunne lyde til noget andet.Øv hvor er det bare øv altså!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128