Zoneterapi?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

331 visninger
3 svar
3 synes godt om
19. juni 2014

Adan

Hej 

Er der nogle herinde der har erfaring med zoneterapi som alternativ behandling for nedsat sædkvalitet? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2014

LilleMie

Adan skriver:

Hej 

Er der nogle herinde der har erfaring med zoneterapi som alternativ behandling for nedsat sædkvalitet? 

Jeg har ingen erfaringer endnu, men kæresten har været afsted første gang i onsdags (og vi skal begge have et behandlingsforløb nu her) og så håber vi at det virker. Min bonusmor er bl.a. zoneterapeut, så vi får det gratis af hende - og det kan vel ikke skade 

Men jeg vil også meget gerne høre andres erfaringer, så håber der sidder nogle der ved noget 

Måske også om akupunktur? Har du noget kendskab til det?

Anmeld

20. juni 2014

Røverdatter

Hvis i vil prøve akupunktur, så prøv en japansk akupunktør. De adskiller sig fra kinesisk, men det må bare prøves - kan ikke forklares.
Dog hat jeg ikke erfaring ift. Sædkvalitet.

Min far er zoneterapeut og ja - det virker! Men oftest skal der flere behandlinger til før det har den rette virkning

Anmeld

20. juni 2014

Adan

Hej og tak for jeres tilbagemeldinger 

Min kæreste har været til 1. behandling i dag. Vi har læst meget om det og vi har forståelsen af, at mange har oplevet fantastiske forbedringer i mandens sædkvalitet. 

Min kæreste skal have 5 behandlinger - og har samtidig fået mange gode råd og vejledning i bl.a. hvilke vitaminer og mineraler m.m. han bør tage sideløbende med. 

Det er spændende at se om det kan hjælpe os. Pøj pøj til jer også, LilleMie 

God weekend 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.