Mens lignende smerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

377 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. juni 2014

Anonym trådstarter

Kan man få mens lignende smerter op til sin mens, men så dukker mens ikke op? Hvad betyder det så? Nogen der har været ude for det ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2014

Bak

Anonym skriver:

Kan man få mens lignende smerter op til sin mens, men så dukker mens ikke op? Hvad betyder det så? Nogen der har været ude for det ? 

Hihi at man er gravid Altså hvis mens udebliver, er det som regel tegn på graviditet, selvom man har haft mens-lign. smerter

Anmeld

19. juni 2014

Anonym trådstarter

Altså min mens er ikke udeblevet endnu, havde satset på at den ville komme i weekend, havde æl den 9-10 eller 11 for de tre dage havde jeg ondt/niven/murren i maven. Synes bare det er for tidligt hvis det er mens allerede. Så er der gået maks 8 dage fra æl til mens, men det kan måske godt lade sig gøre? 

Anmeld

19. juni 2014

Læreren

Jeg står i samme situation som dig. Skulle have haft min for snart en uge siden og har haft nogle små krampetræk alla menstruationssmerter der varer omk et halvt minut. Håber også på en graviditet!  For os begge 

Anmeld

19. juni 2014

Anonym trådstarter

Læreren skriver:

Jeg står i samme situation som dig. Skulle have haft min for snart en uge siden og har haft nogle små krampetræk alla menstruationssmerter der varer omk et halvt minut. Håber også på en graviditet!  For os begge 

Min mens er ikke udeblevet ENDNU den skulle gerne (ikke) komme i weekenden men tænker bare hvis jeg havde æl i sidste uge er det så ik for tidligt at få mens allerede det er maks 8 dage siden Je havde æl og så til idag hvor jeg har fået de her krampe sammentrækninger. Det er måske bare mens der er på vej ? 

Anmeld

19. juni 2014

Anonym trådstarter

Læreren skriver:

Men ja krydser for os begge tvivler dog på at jeg kan være så heldig har ikke rigtig haft symptomer på noget det eneste jeg har ku mærke var æl og så der her. Men det skal nok passe at det bare er mens der er på vej for tidligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.