mærkelig oplevelse.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

526 visninger
1 svar
1 synes godt om
19. juni 2014

Line8700

Min kæreste har lige været ude og handle med vores søn på halvandet år. Vores søn siger hej til alle for tiden, hvilket jo ikk gør noget. Han siger så Hej til en mand, manden siger hej igen og spørger hvor gammel han er. Så kommer der en dame hen og siger til manden, "det ved du godt, du ikk må. Kom vi skal videre. " og han siger hej igen til vores søn, og får igen afvide at det må han ikk.
Min kæreste står tilbage og er lidt uforstående hvorfor manden ikk måtte snakke med vores søn. Han siger at det virkede som om at damen var hans støttepædagog, men forstår stadig ikk hvorfor han ikk MÅ snakke med ham?? Er der nogen af jer der kan give en forklaring på hvad der gør at han ikke måtte snakke med ham??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2014

Michael healer

Line8700 skriver:

Min kæreste har lige været ude og handle med vores søn på halvandet år. Vores søn siger hej til alle for tiden, hvilket jo ikk gør noget. Han siger så Hej til en mand, manden siger hej igen og spørger hvor gammel han er. Så kommer der en dame hen og siger til manden, "det ved du godt, du ikk må. Kom vi skal videre. " og han siger hej igen til vores søn, og får igen afvide at det må han ikk.
Min kæreste står tilbage og er lidt uforstående hvorfor manden ikk måtte snakke med vores søn. Han siger at det virkede som om at damen var hans støttepædagog, men forstår stadig ikk hvorfor han ikk MÅ snakke med ham?? Er der nogen af jer der kan give en forklaring på hvad der gør at han ikke måtte snakke med ham??

kan jo være svært at vide

en forklaring kan være, at manden ikke har en normal stop knap, og at når først han går i gang med at spørge , så køre han bare der ud af, og spørger løs om alt, og er ikke til at stoppe.

Eller også syntes denne dame, at han skal lære ikke at være for nærgående, da hendes grænse for hvad man må spørge om er lille.

Ja det var et par bud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.