Dejlig dag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

299 visninger
4 svar
12 synes godt om
19. juni 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Da jeg havde fødselsdag i marts, ønskede jeg mig gavekort til cafe, biograf osv af mine veninder.

I dag har vi så brugt 3 stive timer på cafe, med lækker, lækker brunch og bare fået vendt hele verdens situationen. Vi har stor hygget og grint, men virklig bare snakket uforstyrret, og det har været så fedt. Der sku ik tænkes på unger, vasketøj og andre ting overhovedet. Det var så tiltrængt.

Elsker bare mine gode, gamle,  trofaste veninder, hvor vi bare ka snakke om alt, og ingenting! JAYY! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2014

Muffin_girl

StineW79 skriver:

Da jeg havde fødselsdag i marts, ønskede jeg mig gavekort til cafe, biograf osv af mine veninder.

I dag har vi så brugt 3 stive timer på cafe, med lækker, lækker brunch og bare fået vendt hele verdens situationen. Vi har stor hygget og grint, men virklig bare snakket uforstyrret, og det har været så fedt. Der sku ik tænkes på unger, vasketøj og andre ting overhovedet. Det var så tiltrængt.

Elsker bare mine gode, gamle,  trofaste veninder, hvor vi bare ka snakke om alt, og ingenting! JAYY! Vh stine

Nej hvor lyder det dog skønt !  

Anmeld

20. juni 2014

StineW79

Aalborg_Pigen skriver:

Nej hvor lyder det dog skønt !  

Ja det er bare så skønt. Især fordi vi bare har kendt hinanden i så mange år, at vi bare ka snakke om ALT, uden at sku tænker over hva hinanden tænker osv! X

Anmeld

20. juni 2014

Dafnies

Det er bare guld værd, at have sådan nogle skønne veninder! Helt igennem dejligt indlæg

Anmeld

20. juni 2014

StineW79

Dafnies skriver:

Det er bare guld værd, at have sådan nogle skønne veninder! Helt igennem dejligt indlæg

De er nemlig guld værd!! Tænker i hvert fald tit at mit liv, ville være ret så kedeligt uden dem.

Og det fedest/ mest utrolige er vel endelig, at selvom vi har kendt hinanden i snart 15 år, har der bare aldrig været indbyrdes problemer og fnider! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.