Ingen symptomer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

323 visninger
9 svar
0 synes godt om
19. juni 2014

Anonym trådstarter

Er 3+4 idag og mens skulle gerne være rundt om hjørnet hvis ellers ikke den er meget uregelmæssig den her måned. Jeg tror jeg har kunne mærke æl og havde sex dagen før og enten på dagen eller dagen efter, (havde smerter i 3 dage) men efter æl smerter har jeg intet mærket til af symptomer, kun at min hud slår totalt ud den sidste uge trods ingen make up eller noget! Spørgsmålet er= er der nogen af jer der INGEN symptomer har haft inden i stod med to streger? Jeg har en ide om at det er fordi jeg desværre ikke er gravid men man kan jo altid håbe. Dog ved jeg ikke hvornår jeg skal teste da jeg næsten lige er stoppet på piller og ikke helt ved hvordan min cyklus vil opføre sig håber på lidt svar der kan hjælpe mig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2014

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Er 3+4 idag og mens skulle gerne være rundt om hjørnet hvis ellers ikke den er meget uregelmæssig den her måned. Jeg tror jeg har kunne mærke æl og havde sex dagen før og enten på dagen eller dagen efter, (havde smerter i 3 dage) men efter æl smerter har jeg intet mærket til af symptomer, kun at min hud slår totalt ud den sidste uge trods ingen make up eller noget! Spørgsmålet er= er der nogen af jer der INGEN symptomer har haft inden i stod med to streger? Jeg har en ide om at det er fordi jeg desværre ikke er gravid men man kan jo altid håbe. Dog ved jeg ikke hvornår jeg skal teste da jeg næsten lige er stoppet på piller og ikke helt ved hvordan min cyklus vil opføre sig håber på lidt svar der kan hjælpe mig 

Slet ingen?

Anmeld

19. juni 2014

Lrm

Har du prøvet at teste?

Anmeld

19. juni 2014

Anonym trådstarter

Lrm skriver:

Har du prøvet at teste?

Ja negativ  

Anmeld

19. juni 2014

Anonym trådstarter

Jeg kan jo sagtens bare risikere ikke at være gravid men det håber jeg jo selvfølgelig der er en chance for og jeg må jo bare se tiden an men det kunne jo godt være der var nogen derude der ingen symptomer havde haft

Anmeld

19. juni 2014

Lrm

Du kunne jo prøve at ta en test! Kunne jo være der var gevindet!

Anmeld

19. juni 2014

Anonym trådstarter

Lrm skriver:

Du kunne jo prøve at ta en test! Kunne jo være der var gevindet!

Tog en test 3+1 og 3+2 begge tydeligt negative ��

Anmeld

19. juni 2014

linesa

Jeg havde heller ingen sympati. Hav tålmodighed og vent en uge før du tester. Nogle danner mindre hormoner i starten og får dermed ofte færre gener.

Anmeld

19. juni 2014

linesa

Symptomer....ikke sympati

Anmeld

19. juni 2014

Anonym trådstarter

linesa skriver:

Jeg havde heller ingen sympati. Hav tålmodighed og vent en uge før du tester. Nogle danner mindre hormoner i starten og får dermed ofte færre gener.

Ak ja den ventetid! Det er vores første forsøg så det er så svært! Men må prøve 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.