1 fødsel vs. 2 fødsel vedr. igangsættelse.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

457 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. august 2009

Tut

Hej piger,

Jeg er efterhånden træt af at høre folk sige. "Nu hvor du gik over tiden og blev sat i gang 1 gang, så gør du det også 2. gang"

Og når man så spørger folk om hvor de har de info fra, så er det en venindes venindes kærestes søsters venindes veninde der har prøvet det! Ja og så sker det med 100% sikkerhed også for mig, eller???

Så nu er det jeg spørger jer kloge kvinder, der taler af erfaring  I har i det mindste selv prøvet at føde et barn!

Hvis i blev sat i gang 1. gang, hvordan var det så 2. gang, blev i også sat i gang der eller gik det hele i gang af sig selv. Hvis det gik i gang af sig selv, var det så stadig over terminen???

Jeg er selv ligeglad med om jeg skal sættes igang eller om det starter af sig selv, hun kommer jo ud lige meget hvad  jeg er bare nysgerrig efter at høre "pålidelige" historier

Mette 24+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2009

3rollinger

Jeg blev sat igang foerste gang og anden gang var en helt normal foedsel, om man saa maa sige.

Det skal siges at foerste gang blev jeg sat igang, ikke fordi jeg var gaaet over tiden, men fordi min datter ikke havde det saa godt inde i maven og jeg desuden ikke havde mere fostervand. Til sidste endte det i et AK.

Men som sagt anden gang gik jeg tiden ud og startede med veer. Min bebs blev foedt paa terminsdatoen ved en vaginal foedsel.

Held og lykke og tillykke.

Trine (20+0)

Anmeld

14. august 2009

Honningblomst

Jeg blev sat igang første gang, da jeg var gået 16 dage overtid og håber aldrig jeg skal opleve det igen...fatter ikke at de ikke bare tog ham ved ks.
Anden gang valgte jeg så ks, da jeg ikke ønskede samme forløb..
Det er da helt sikkert bedst at naturen går sin gang og selv går i gang, gør den ikke, så synes jeg faktisk et ks er bedre...men det er jo bare ud fra mine oplevelser..
Knsu Eva.

Anmeld

14. august 2009

Tut

Eva skriver:

Jeg blev sat igang første gang, da jeg var gået 16 dage overtid og håber aldrig jeg skal opleve det igen...fatter ikke at de ikke bare tog ham ved ks.
Anden gang valgte jeg så ks, da jeg ikke ønskede samme forløb..
Det er da helt sikkert bedst at naturen går sin gang og selv går i gang, gør den ikke, så synes jeg faktisk et ks er bedre...men det er jo bare ud fra mine oplevelser..
Knsu Eva.

Jeg havde heldigvis en ok fødsel med Noah, så jeg vil ikke frygte at skulle sættes igang igen. Men det kunne nu bare være hyggeligt alt det der med, "var det mon en ve" og "er det mon nu"

Anmeld

14. august 2009

Honningblomst

Tut skriver:

Jeg havde heldigvis en ok fødsel med Noah, så jeg vil ikke frygte at skulle sættes igang igen. Men det kunne nu bare være hyggeligt alt det der med, "var det mon en ve" og "er det mon nu"

Helt sikkert...det har jeg heller aldrig prøvet jo-smiler- hvordan mon det er..

Anmeld

14. august 2009

tumle81

Jeg er blevet sat i gang begge gangene, men det er pga smerter da jeg har bækkenløsning!

Jeg regner med at blive sat igang igen, da jeg er temmelig plaget af smerter, og dermed ikke har kunnet overskue at skulle gå fx 14 dage over tid med de smerter!!

Jeg har haft 2 meget gode forløb og ville aldrig frygte at skulle blive sat igang, da jeg er god til at føde når først det er igang ;-)

Knus Kathrina 29+3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.