Jalousi - hjælp !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

533 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. juni 2014

Anonym trådstarter

jeg har brug for et spark bagi..

døjer voldsomt med jalousi og ved simpelthen ikke hvordan jeg kan komme over det.

har haft en kæreste i snart 8 mdr. vi har det super godt sammen og er virkelig lykkelige. jeg elsker ham rigtig højr og er ikke i tvivl om at det er ham jeg vil være sammen med.

problemet ligger i at han har barn fra tidligere så derved stadig ser eksen...

jeg får ondt i maven hver gang hun skriver eller ringer. jeg forestiller mig deres fortid sammen og det gør SÅ ondt.

hvordan kommer man over dette ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2014

Tystys14

jeg har brug for et spark bagi..

døjer voldsomt med jalousi og ved simpelthen ikke hvordan jeg kan komme over det.

har haft en kæreste i snart 8 mdr. vi har det super godt sammen og er virkelig lykkelige. jeg elsker ham rigtig højr og er ikke i tvivl om at det er ham jeg vil være sammen med.

problemet ligger i at han har barn fra tidligere så derved stadig ser eksen...

jeg får ondt i maven hver gang hun skriver eller ringer. jeg forestiller mig deres fortid sammen og det gør SÅ ondt.

hvordan kommer man over dette ?

Ville ikke gå uden lige at sende et 

Puha hvor jeg kender den følelse alt for godt, og de jag i maven man får når hun hele tiden dukker op. Men kan kun sige at det gik over med tiden, tog lidt tid men det kom. 

Du velkommen til at skrive privat hvis du har brug for luft, eller delt nogle tanker med en der kender det. 

Anmeld

19. juni 2014

Anonym trådstarter

dejlig at høre andre har det som mig.

jeg tænker lidt om det mo går over eller om jeg selv kan gøre noget for at det bliver bedre?

det er en frygtelgi følelse at være jaloux, alle de tanker og følelser bare fordi ens hoved forestiller sig ting..

resultere i en masse tårer og ondt i maven over ingenting.

Anmeld

19. juni 2014

Sandratoft

Anonym skriver:

dejlig at høre andre har det som mig.

jeg tænker lidt om det mo går over eller om jeg selv kan gøre noget for at det bliver bedre?

det er en frygtelgi følelse at være jaloux, alle de tanker og følelser bare fordi ens hoved forestiller sig ting..

resultere i en masse tårer og ondt i maven over ingenting.

Har du et form for forhold til hans eks? Og ved du hvorfor de gik fra hinanden? 

Tænker at det vil være nemmest hvis i kunne lære hinanden at kende, så virker hun ikke så slem. (nu ved jeg heller ikke hvordan jeres forhold er nu)

Anmeld

19. juni 2014

Anonym trådstarter

jamen de var gift og hun var så utro. der gik de fra hinanden, men fandt sammen igen et par mdr efter. min kæreste har så sagt at det var slut for 1½ år siden.

men de har været sammen on og off i lang tid..

sidst de var sammen er 2 mdr inden jeg mødte ham.

måske fordi de har barn, det ved jeg ikke. hvis jeg spørger så siger han bare at det kan han ikke huske..

det er løgnen der sårer mest og gør mig utryg ved det hele. tænker at han slet ikke er ovre hende osv. at jeg blir valgt fra hvis hun kommer en dag og vil ha ham tilbage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.