Sølvbryllupsgave til forældre??!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.230 visninger
2 svar
2 synes godt om
19. juni 2014

HB90

Hej alle!

Mine forældre har sølvbryllup d. 15. juli. Min mand og jeg er på det tidspunkt på ferie sammen med dem, i vores lejlighed i Alanya.. 

Men min mand, mine to brødre og jeg, er i total vildrede om hvad vi skal give dem! 

For det første synes de ikke de ønsker sig noget eller mangler noget, og for det andet skal det selvfølgelig være noget der kan pakkes ned i en kuffert og transporteres! 

Normalt til deres bryllupsdage, plejer vi at give dem et gavekort til en restaurant, så de kan tage ud og spise sammen. Men nu hvor vi er på ferie, har min mand og jeg aftalt at vi giver middag på dagen, men at de selvfølgelig skal have en gave derudover :-) 

Forslag og idéer modtages med kyshånd!

Vi er 4 personer om gaven, og den må koste omkring 1000-1500,- :-) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2014

dola

Helene Boysen skriver:

Hej alle!

Mine forældre har sølvbryllup d. 15. juli. Min mand og jeg er på det tidspunkt på ferie sammen med dem, i vores lejlighed i Alanya.. 

Men min mand, mine to brødre og jeg, er i total vildrede om hvad vi skal give dem! 

For det første synes de ikke de ønsker sig noget eller mangler noget, og for det andet skal det selvfølgelig være noget der kan pakkes ned i en kuffert og transporteres! 

Normalt til deres bryllupsdage, plejer vi at give dem et gavekort til en restaurant, så de kan tage ud og spise sammen. Men nu hvor vi er på ferie, har min mand og jeg aftalt at vi giver middag på dagen, men at de selvfølgelig skal have en gave derudover :-) 

VI lavede et gavekort med penge til en rejse, og bestilte en masse rejsekataloger.. De endte med at købe en rejse til Island, og den høre vi stadig om!! tror vi gav 2000 i alt og de endte med at rejse for næsten 15.000, men det var alle pengene værd!!

Anmeld

19. juni 2014

BabyMus

Helene Boysen skriver:

Hej alle!

Hmm det er måske ikke lige den bedste idé jeg kommer med nu, hvis I skal have den med på ferien. Men min lillebror og jeg fik taget et super godt billede hos en fotograf som vi bestilte i en pæn stor størrelse og fik lavet en ramme hos en glarmester. Det blev de super glade for.

Alternativt kan I jo lave et kort / give dem en lille ting som I kan tage med på rejsen. For hvis det skal med i kufferten frem og tilbage og man skal passe på det ikke går i stykker osv. så begrænser det jo lidt i hvad man kan give som gave.

Jeg fik engang en cykel da jeg var på ferie. Fik et kort og en lille model af en cykel, men fik først den rigtige cykel da jeg kom hjem, og det fungerede altså helt fint for mig, også selvom jeg kun fyldte 10.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.