Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej.
Jeg har de sidste par dage haft en mærkelig fornemmelse i maven. Der har været en form for "snurren" og noget der kunne føles som begyndende menstruationssmerter. Men ingen menstruation. Jeg har en regelmæssig cyklus, og burde have fået min menstruation den 14. Tog en test i mandags som var negativ. Hvad tænker i det kan være? Håber selvfølgelig på en graviditet!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Test igen! Nogen er langsommere til at danne HCG end andre
Chellie skriver: Test igen! Nogen er langsommere til at danne HCG end andre
Tog en test her til morgen, og den var negativ
Var ellers overbevist om at den ville være positiv, mine bryster er nemlig også rigtig ømme.
Synes at kunne ane lidt, så har skilt den ad. Er der ikke en streg nummer to, eller er det bare mine øjne der spiller mig et puds?
Anonym skriver: Tog en test her til morgen, og den ser negativ ud Var ellers overbevist om at den ville være positiv, mine bryster er nemlig også rigtig ømme.
Tog en test her til morgen, og den ser negativ ud
Klik her og skriv...
Jeg synes også jeg kan ane et eller andet.
Prøv igen om et par dage, så burde den være tydeligere hvis der er noget. Det kan sagtens være - nogle tester først positivt senere.
Frk.S skriver: Jeg synes også jeg kan ane et eller andet. Prøv igen om et par dage, så burde den være tydeligere hvis der er noget. Det kan sagtens være - nogle tester først positivt senere.
Må prøve igen om et par dage så håber virkelig!
Anonym skriver: Synes at kunne ane lidt, så har skilt den ad. Er der ikke en streg nummer to, eller er det bare mine øjne der spiller mig et puds?
Jeg kan nemt se den..
Jeg kan også se noget håber på udvikling!!
Jeg kan også se en ekstra streg
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128