Bekymret...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

401 visninger
4 svar
1 synes godt om
19. juni 2014

Kristina -

Hej.

Jeg har døjet en del med kvalme fra ca. 5+5 og til 9+0. I samme periode har jeg lidt meget af enorm træthed, hvor jeg har sovet 12-13 timer i døgnet - 10-11 timer om natten og 2-3 timers middagslur.
Desuden har jeg haft enormt ømme bryster fra uge 3+0 og frem til 9+0, hvor jeg enkelte dage har manglet ømheden, men hvor den så er kommet igen.

Nu har jeg INGEN af disse tegn :-( Jeg er 9+6 i dag og har ikke haft nogle graviditetstegn i 5-6 dage.

Skal jeg være bekymret?
Jeg ER selvfølgelig mega bekymret, men er det spild af bekymringer?

Håber i kan hjælpe. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2014

Mama85

Kristina - skriver:

Hej.

Jeg har døjet en del med kvalme fra ca. 5+5 og til 9+0. I samme periode har jeg lidt meget af enorm træthed, hvor jeg har sovet 12-13 timer i døgnet - 10-11 timer om natten og 2-3 timers middagslur.
Desuden har jeg haft enormt ømme bryster fra uge 3+0 og frem til 9+0, hvor jeg enkelte dage har manglet ømheden, men hvor den så er kommet igen.

Nu har jeg INGEN af disse tegn :-( Jeg er 9+6 i dag og har ikke haft nogle graviditetstegn i 5-6 dage.

Skal jeg være bekymret?

Håber i kan hjælpe. 

Det kan jeg ikke svare på, men har selv oplevet at have kvalme og opkast, samt ømme bryster 24/7, så hjerteblink m.m og lige pludselig stoppede alle symptomerne og den efterfølgende scanning viste at der ikke var mere liv, så mit råd er at få det undersøgt, det kan selvfølgelig også bare være at du er en af de heldige hvor symptomernr og generne forsvinder. 

Anmeld

19. juni 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Det er helt almindeligt at symptomerne aftager. Nogen kvinder får slet ikke symptomer overhovedet. men hvis du er nervøs så synes jeg da du skal købe dig en tryghedsscanning så du kan få ro i maven  

Anmeld

19. juni 2014

modesty

Kristina - skriver:

Hej.

Skal jeg være bekymret?

Håber i kan hjælpe. 

Det er fuldstændig almindeligt, langt størstedelen af gravide oplever at symptomerne forsvinder som dug fra solen - heldigvis da. 

Jeg havde selv symptomer fra uge 7-12 og derefter ingenting.

Anmeld

19. juni 2014

Kristina -

Vi købte en scanning i dag og så den smukkeste lille baby på over 3 cm. Vi hørte hjertet banke afsted og så vinkede den lille til os. Det var helt ubeskriveligt fantastisk 

Tak for svar til jer alle 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.