Helt enig!!!
Jeg venter mit første barn, og har prøvet i over 2 år at blive gravid. Når jeg så kommer på arbejde og dufter af parfume spørger mine kvindlige kollegaer mg jeg har parfume på, og selvfølgelig har jeg det!
Jeg arbejder på et kontor og skal ofte til møde med potentielle kunder, også vil jeg altså gerne dufte lidt "fint."
Mit barn bliver ikke invalid af at jeg bruger parfume på mit tøj/hud eller vasker mit i tøj i parfumeret vaksemiddel og skyllemiddel.
Andre gange når jeg har været på arbejde siger mine kollegaer at kaffen vidst ikke er til gravide, og smiler derefter til mig med et blink i øjet.
Folk har SÅ travlt med alle andre end dem selv! Jeg er GRAVID ikke en eller anden multi handicappet dame, som skal have et ja eller nej til alt, lad mig nu være!!!
De fleste gravide ved jo godt at rygning, alkohol og stoffer er usundt, men derfor gør de det alligevel, og det er deres eget valg! F.eks. drak jeg i onsdag et dejligt koldt glas hvdivin, det var ikke et stort glas, men er mit barn død? Nej, mit barn tager et skade af et glas hvidvin i ny og næ.
Anmeld