Hvor gør tøjet mest gavn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.168 visninger
10 svar
3 synes godt om
18. juni 2014

Loa

Vi har en del af isabellas tøj hun ikke kan passe længere som vi gerne vil af med, og vil allerhelst aflevere det et sted hvor det virkelig gør gavn. Altså et krisehjem, mødrehjem eller lign. Men kan intet finde på nettet der virker som et sted der ville sætte pris på (brugt) børnetøj.
Måske er der slet ikke nogle steder der efterhånden gider brugt børnetøj?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2014

Bertris

Loa skriver:

Vi har en del af isabellas tøj hun ikke kan passe længere som vi gerne vil af med, og vil allerhelst aflevere det et sted hvor det virkelig gør gavn. Altså et krisehjem, mødrehjem eller lign. Men kan intet finde på nettet der virker som et sted der ville sætte pris på (brugt) børnetøj.

Der er mødrehjælpen 

Ved nogen kvindekrise hjælpecentre får så meget brugt tøj at de har mere end der er behov for 

Anmeld

19. juni 2014

Loa

Bertris skriver:

Der er mødrehjælpen 

Ved nogen kvindekrise hjælpecentre får så meget brugt tøj at de har mere end der er behov for 

Og hvor finder jeg sådan et sted....? Igen synes jeg ikke jeg kunne finde super meget på Google.

Anmeld

19. juni 2014

Frk.S

Loa skriver:

Og hvor finder jeg sådan et sted....? Igen synes jeg ikke jeg kunne finde super meget på Google.

https://moedrehjaelpen.dk/butikker/

Anmeld

19. juni 2014

Kløver

Krisecentre måske ? 

Jeg afleverede noget i Fredericia og blev de meget glade for 

Anmeld

19. juni 2014

sommerfuglen82

Jeg afleverede 3 store sække til krisecenteret i Kallundborg sidste år og de blev så glade.
Mange af dem der kommer har jo desværre ikke rigtig noget med og mangler stort set alt.

Der er også mødrehjælpen.

Anmeld

19. juni 2014

Clisolka

Jeg har tænkt mig at aflevere mine børns tøj til foreningen der hedder "Fra mor til mor" - de sidder rundt om i hele landet og samler ind, for at give det videre til dem der trænger 

Anmeld

19. juni 2014

L&V

Jeg giver altid vores til mødrehjælpen.. Syntes det er så fint et tiltag og hjælper så mange

Anmeld

19. juni 2014

Loa

Clisolka skriver:

Jeg har tænkt mig at aflevere mine børns tøj til foreningen der hedder "Fra mor til mor" - de sidder rundt om i hele landet og samler ind, for at give det videre til dem der trænger 

Hvor finder jeg dem henne?

Anmeld

20. juni 2014

Clisolka

Hvor finder jeg dem henne?

Jeg ved ikke om du er på Facebook? 

De har en side der - før i tiden havde de en hjemmeside, men den er vist lukket ned 

https://www.facebook.com/pages/Fra-Mor-Til-Mor/478748065482000

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.