Hvad synes i om denne ide? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.623 visninger
15 svar
27 synes godt om
18. juni 2014

Dafnies

Godaften baby.dk

Jeg er netop ved at lægge sidste hånd på planlægningen af vores søns navngivningsfest.

I dag modtog jeg en pakke fra Bolcheriet og har her til aften siddet og lavet 40 små poser, som skal være bordpynt. Jeg kunne slet ikke stå for de søde bolcher

Hvad synes i om ideen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2014

AnthonsMor

Dafnies skriver:

Godaften baby.dk

Jeg er netop ved at lægge sidste hånd på planlægningen af vores søns navngivningsfest.

I dag modtog jeg en pakke fra Bolcheriet og har her til aften siddet og lavet 40 små poser, som skal være bordpynt. Jeg kunne slet ikke stå for de søde bolcher

Hvad synes i om ideen?

De er vildt søde!

Passer det med der er én pose pr. gæst så?

Anmeld

18. juni 2014

Dafnies

AnthonsMor skriver:

De er vildt søde!

Passer det med der er én pose pr. gæst så?

Jep Så jeg tænker at sætte en på hver tallerken. Man kunne også have sat et lille label med navn på hver, og så brugt dem som bordkort, men det droppede jeg

Anmeld

18. juni 2014

EnGodMor

Dafnies skriver:

Godaften baby.dk

Hvad synes i om ideen?

Super god ide 

Elsker når det er lidt anderledes, eller når det ikke altid bare er standart pynt man bruger.

Har det ikke Været vildt dyrt?

Anmeld

18. juni 2014

AnthonsMor

Dafnies skriver:

Jep Så jeg tænker at sætte en på hver tallerken. Man kunne også have sat et lille label med navn på hver, og så brugt dem som bordkort, men det droppede jeg

Det er en super idé!

Anmeld

18. juni 2014

Dafnies

EnGodMor skriver:

Super god ide 

Elsker når det er lidt anderledes, eller når det ikke altid bare er standart pynt man bruger.

Har det ikke Været vildt dyrt?

Sådan har jeg det nemlig også

Jeg har købt 6x180 g. + 40 små cellofanposer. Jeg gav 300 kr inkl. fragt båndet havde jeg i forvejen, da det er det samme som vi har brugt til invitationerne og havde en rest.

Anmeld

18. juni 2014

lenemor77

Dafnies skriver:

Godaften baby.dk

Hvad synes i om ideen?

Vi gjorde det samme da vi blev gift for 9 år siden - omend med nogle andre bolcher

Anmeld

18. juni 2014

Dafnies

lenemor77 skriver:

Vi gjorde det samme da vi blev gift for 9 år siden - omend med nogle andre bolcher

Fedt
Hvilke bolcher havde i valgt?

Anmeld

18. juni 2014

Cat93

Super sød og god ide

Anmeld

18. juni 2014

Mama85

Dafnies skriver:

Godaften baby.dk

Hvad synes i om ideen?

Det gjorde vi også, blandet med andre hvor der bla. Stod "barnedåb åååå" og andre motiver  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.