Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger
Jeg fik for 4 uger siden Aks jeg er stoppet med at bløde, hvilket er rigtig rart, efter veer har jeg heller ikke flere af.
Men nu her i dag har jeg smadrede ondt i mine æggestokke, det niver og "små kramper" kan det være æl?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nå selvom jeg ikke fik nogen svar, kan jeg fortælle at ja det var det, for nu har jeg mens
og jeg er en af dem ser har æl lige før mens og sådan har det altid været, meget mærkeligt.
Mami skriver: Nå selvom jeg ikke fik nogen svar, kan jeg fortælle at ja det var det, for nu har jeg mens og jeg er en af dem ser har æl lige før mens og sådan har det altid været, meget mærkeligt.
Julie F skriver: Kroppen er forunderlig!Ærgerligt du ikke fik nogle svar fra starten. Efterhånden er der flere og flere der klager over at mange har set debatten, men ingen har svaret. Lidt ærgerligt når man har et reelt spørgsmål man gerne vil have svar på.. Men selvom du ikke fik svar er jeg glad for at du fandt ud af det
Kroppen er forunderlig!Ærgerligt du ikke fik nogle svar fra starten. Efterhånden er der flere og flere der klager over at mange har set debatten, men ingen har svaret. Lidt ærgerligt når man har et reelt spørgsmål man gerne vil have svar på.. Men selvom du ikke fik svar er jeg glad for at du fandt ud af det
Meget
Tja jeg tager det ikke så tungt, tror debatterne fylder meget herinde i øjeblikket
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128