Er det ægløsning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

373 visninger
3 svar
0 synes godt om
18. juni 2014

Mami

Hej piger 

Jeg fik for 4 uger siden Aks jeg er stoppet med at bløde, hvilket er rigtig rart, efter veer har jeg heller ikke flere af. 

Men nu her i dag har jeg smadrede ondt i mine æggestokke, det niver og "små kramper" kan det være æl? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2014

Mami

Nå selvom jeg ikke fik nogen svar, kan jeg fortælle at ja det var det, for nu har jeg mens  

og jeg er en af dem ser har æl lige før mens og sådan har det altid været, meget mærkeligt. 

Anmeld

24. juni 2014

Julie F

Mami skriver:

Nå selvom jeg ikke fik nogen svar, kan jeg fortælle at ja det var det, for nu har jeg mens  

og jeg er en af dem ser har æl lige før mens og sådan har det altid været, meget mærkeligt. 

Kroppen er forunderlig!

Ærgerligt du ikke fik nogle svar fra starten. Efterhånden er der flere og flere der klager over at mange har set debatten, men ingen har svaret. Lidt ærgerligt når man har et reelt spørgsmål man gerne vil have svar på.. Men selvom du ikke fik svar er jeg glad for at du fandt ud af det

Anmeld

24. juni 2014

Mami

Julie F skriver:

Kroppen er forunderlig!

Ærgerligt du ikke fik nogle svar fra starten. Efterhånden er der flere og flere der klager over at mange har set debatten, men ingen har svaret. Lidt ærgerligt når man har et reelt spørgsmål man gerne vil have svar på.. Men selvom du ikke fik svar er jeg glad for at du fandt ud af det

Meget 

Tja jeg tager det ikke så tungt, tror debatterne fylder meget herinde i øjeblikket  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.