Ægløsningstest?? (Billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

643 visninger
7 svar
0 synes godt om
18. juni 2014

Anonym trådstarter

Negativ, i know!! Tror jeg har haft ægløsning så. Men fatter bare ikke hvorfor jeg ikke stopper med at have det skidt? Tænker det er meget for tidligt at måle en graviditet, men hvad tænker i, kan det være en efterreaktion på ægløsning siden mit underliv murer, mine bryster er ømme og kvalmen er ved at tage livet af mig?
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Negativ, i know!! Tror jeg har haft ægløsning så. Men fatter bare ikke hvorfor jeg ikke stopper med at have det skidt? Tænker det er meget for tidligt at måle en graviditet, men hvad tænker i, kan det være en efterreaktion på ægløsning siden mit underliv murer, mine bryster er ømme og kvalmen er ved at tage livet af mig?

Du må bare vente og teste, når tid er...

Anmeld

18. juni 2014

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Du må bare vente og teste, når tid er...

Der er præcis ikke andet for Men derfor stadig lidt underligt når jeg aldrig har oplevet det før..

Anmeld

18. juni 2014

M&N

Anonym skriver:

Jeg testede positiv på en clearblue med min datter, så det kan sagtens lade sig gøre

Jeg var dog 5 uger henne, ved så ikke om det har nogen betydning for testens udslag.

Anmeld

18. juni 2014

Anonym trådstarter

MorTilMalucca skriver:

Jeg testede positiv på en clearblue med min datter, så det kan sagtens lade sig gøre

Jeg var dog 5 uger henne, ved så ikke om det har nogen betydning for testens udslag.

Testede du positiv med ægløsningstesten mens du var gravid?

Anmeld

18. juni 2014

Anonym trådstarter

Er der andre der har oplevet efterreaktioner af ægløsning eller har det været tegn på tidlig graviditet hos jer?

Anmeld

19. juni 2014

M&N

Anonym skriver:

Testede du positiv med ægløsningstesten mens du var gravid?

Ja, det var sådan jeg fandt ud af at jeg var gravid

Anmeld

19. juni 2014

Anonym trådstarter

MorTilMalucca skriver:

Ja, det var sådan jeg fandt ud af at jeg var gravid

Ej hvor vildt og fedt :-) Symptomerne er de samme i dag, men venter lige ihvertfald en uges tid med at graviditetsteste. Det kn også bare være ægløsning, selvom jeg aldrig har oplevet den har været sådan her før!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.