Gider ikke !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

547 visninger
9 svar
6 synes godt om
18. juni 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Jeg gider ikke på arbejde idag ! Solen ståler og min hjerne er allerede taget på sommerferie. Det er virkelig frygteligt. Jeg arbejder kun 32 timer om ugen og alligevel kan jeg ikke få taget mig sammen til en Aftenvagt idag. Det frygteligt ! Andre der har det på samme måde ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2014

HB90

Aisha skriver:

Jeg gider ikke på arbejde idag ! Solen ståler og min hjerne er allerede taget på sommerferie. Det er virkelig frygteligt. Jeg arbejder kun 32 timer om ugen og alligevel kan jeg ikke få taget mig sammen til en Aftenvagt idag. Det frygteligt ! Andre der har det på samme måde ?

Har det på samme måde!! 

Mit hoved er allerede gået på sommerferie, selvom jeg mangler 3 vagter... 

Har nattevagt i dag fra kl. 22-8 og giiiiiider bare ikke!! :-( 

Anmeld

18. juni 2014

MoartilMarc

Aisha skriver:

Ville ønske jeg havde noget at lave er træt af og gå hjemme, og være på kh. Og synes der er længe til september hvor jeg skal starte i skole

Anmeld

18. juni 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Helene Boysen skriver:

Har det på samme måde!! 

Mit hoved er allerede gået på sommerferie, selvom jeg mangler 3 vagter... 

Har nattevagt i dag fra kl. 22-8 og giiiiiider bare ikke!! :-( 

Jeg mangler 5 vagter også har jeg taget 5 ugers sommer ferie. Men jeg sidder virkelig og føler at jeg skal tvinges ud kl 14.00 ((

Anmeld

18. juni 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
MoartilMarc skriver:

Ville ønske jeg havde noget at lave er træt af og gå hjemme, og være på kh. Og synes der er længe til september hvor jeg skal starte i skole

Anmeld

18. juni 2014

Palaja

Skal også i aftenvagt i dag og gider egentlig godt, ville da hellere være fri, men kan bare slet ikke tage mig sammen til at få ordnet noget herhjemme - og der trænger gevaldigt

Men god arbejdlyst trods alt

Anmeld

18. juni 2014

AnthonsMor

Aisha skriver:

Gid det var mit problem

Jeg er ved at få grå hår af at gå hjemme.. Har søgt ind på pædagogstudiet med start til september, så det håååååber jeg på, at jeg kommer ind på..

Anmeld

18. juni 2014

Tip!

Jeg sir bare... jeg har ferie imorgen kl 11.30 fra studie.. 

dog napper jeg en 6 dages uge på job i næste uge, hvor 3 af dem er aftenvagter...  Glæder mig til at komme på arbejde... 

Anmeld

18. juni 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Nu når jeg er her, er det ikke så slemt !

Anmeld

18. juni 2014

Røverdatter

Har min sidste eksamen i morgen.
Psykologi på HF.

Og jeg gider bare ikke! Den første eksamen hvor jeg føler mig ekstremt uoplagt. Har ellers været flittig det sidste halve år

Nå, men ja - min krop er taget på ferie... Et eller andet sted.. Hvor der er roligt.. Og varmt

SÅ ja - jeg kender det godt!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.