det er sådan at min mand det sidste hele til halve års tid har haft en ændring i hans adfærd. han er fuldt (når man snakker med ham om det) klar over det, men han formår ikke at ændre på det.. det går op og ned og pt har han en af de "slemme" perioder, det har varet en lille måneds tid.
han bliver lynhurtgt vred og kan ikke rigtig ligge låg på vreden igen
han går i søvne nogle nætter, det gør han kun i de her "slemme" perioder
han er træt og orker ikke så meget, udskyder ting og får dem så ikke gjort fx gøremål herhjemme osv
han kan til tider blive næææsten hvad jeg vil kalde agressiv når han bliver meget vred
han spiser ikke særlig meget i forhold til at han jo er en fuldvoksen mand
han har enormt ringe selvtillid og selvværd ( det har han dog i og for sig altid haft pga en meget dårlig barndom, ) men det forstærkes altid i disse perioder og alt jeg siger til ham tror han er en irettesættelse eller at jeg "leger hans mor" eller siger mellem linjerne at ham er "snot dum og uintelligent" hvilket jo klart slet ikke er hvad mine budskaber til ham er!
vi har fået en tid til lægen imorgen og vil beskrive disse ting, men vil bare hører, hvad lyder det som for jer? har tænkt lidt om depression, men han har ikke selvmordstanker osv...
Anmeld