øv hvor er det svært...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

314 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. august 2009

jannie

øv hvor er det bare svært at finde en ny bolig. jeg er ved at være godt frustreret og bange for vi ikke når det til termin. man tager jo heller ikke det første og bedste fordi man har travlt .
i aftes var vi ude at se på et hus til leje. det lød bare super. nyt køkken, dog lidt ældre badeværelse, 2 store børneværelser og stort soveværelse, dejlig lys stue - og så endda med have og man måtte have hund. yes - tænkte man så, og så endda meget tæt på børnehaven.... men snydt grønært ... børneværelserne lå i kælderen - der var fugt i det ene - ikke at det betød noget mente udlejer ... vinduerne i stuen var utætte - ikke meget i følge udlejer... køkkenet var på størrelse med en trekvart seng... haven var umulig... øv hvor blev jeg skuffet.... og jeg syntes endda jeg så på det hele med positive øjne og forsøgte virkelig at se mulighederne, men da vi nåede til det fugt stod jeg af...

hvorfor er der ikke lige en annonce i avisen med en fin lejlighed eller allerhelst et lille hus til leje... eller hvorfor kender man ikke lige nogen som kender nogen som kender nogen.... 

skulle bare lige ud med det hele.... er ved at være godt træt af verdens situationen ...

godt der er et sted at læsse af en gang imellem

jannie 28+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2009

Honningblomst

Øv, hvor må det være træls...
Kan I ikke få dine eller din mands forældre til at købe et hus til jer, hvis I da ikke selv har muligheden...huse er jo ikke så dyre mere og der er mange til salg.
Lejer I det så, så kan I jo få boligsikring og samtidig er det en super invistering for køber der skal sætte i stand og trække udgiften fra og ikke mindst får en opsparing i mursten....
Og så er der ikke en eller andne skummel udlejer...
Knus..

Anmeld

14. august 2009

Mca<3

Jeg ved jo ikke hvilket område du vil bo i   Men tjek  www.boligview.dk Dem bor vi til leje hos ,, Flot , lækkert og luksus men dyrt   Men de har så altid en del ledigt klart til inflytning ...

Anmeld

14. august 2009

Brumbassen

jannie skriver:

øv hvor er det bare svært at finde en ny bolig. jeg er ved at være godt frustreret og bange for vi ikke når det til termin. man tager jo heller ikke det første og bedste fordi man har travlt .
i aftes var vi ude at se på et hus til leje. det lød bare super. nyt køkken, dog lidt ældre badeværelse, 2 store børneværelser og stort soveværelse, dejlig lys stue - og så endda med have og man måtte have hund. yes - tænkte man så, og så endda meget tæt på børnehaven.... men snydt grønært ... børneværelserne lå i kælderen - der var fugt i det ene - ikke at det betød noget mente udlejer ... vinduerne i stuen var utætte - ikke meget i følge udlejer... køkkenet var på størrelse med en trekvart seng... haven var umulig... øv hvor blev jeg skuffet.... og jeg syntes endda jeg så på det hele med positive øjne og forsøgte virkelig at se mulighederne, men da vi nåede til det fugt stod jeg af...

hvorfor er der ikke lige en annonce i avisen med en fin lejlighed eller allerhelst et lille hus til leje... eller hvorfor kender man ikke lige nogen som kender nogen som kender nogen.... 

skulle bare lige ud med det hele.... er ved at være godt træt af verdens situationen ...

godt der er et sted at læsse af en gang imellem

jannie 28+5

Ja boligjagt er noget rod, det giver en stres..!!
Vi er selv igang,  vi har egentlig plads nok, vi vil bare gerne noget andet.. (Man må vel gerne være krævende)

Nu ved jeg ikke lige hvor du befinder dig i landet, men de fleste boligselskaber har det der hedder flexibel udlejning. Det betyder at hvis du er en resource stæk familien, springer du forand i køen specielle steder inde for deres udlejninsområder..

Ellers prøv en hjemmeside der hedder bloigview.dk

Held og lykke..

Anmeld

14. august 2009

jannie

så har jeg tjekket den side - men det skal desværre helst være omkring frederikshavn - da vi har begge vores familier her oppe, og gerne vil have det sådan for børnenes skyld .

men vi må jo lede videre, men er alligevel ved at være godt frustreret over det hele...

hmmm ja eva... skummel udlejer... ham igår var godt nok lige en tand for meget for mig. så står han der og regner med at jeg vil placere mine børn alene i en kælder med fugt og utætte vinduer  - fordi han vil bilde mig ind at DET sker der ikke noget ved. ingen tager skade af det... jamen så skulle han selv flytte derind.

ej, jeg leder videre og krydser så fingre for det lykkes inden ret længe så man kan nå at komme bare lidt på plads inden lillesøster melder sin ankomst

knus,
jannie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.