øv hvor er det bare svært at finde en ny bolig. jeg er ved at være godt frustreret og bange for vi ikke når det til termin. man tager jo heller ikke det første og bedste fordi man har travlt

.
i aftes var vi ude at se på et hus til leje. det lød bare super. nyt køkken, dog lidt ældre badeværelse, 2 store børneværelser og stort soveværelse, dejlig lys stue - og så endda med have og man måtte have hund. yes - tænkte man så, og så endda meget tæt på børnehaven.... men snydt grønært

... børneværelserne lå i kælderen - der var fugt i det ene - ikke at det betød noget mente udlejer

... vinduerne i stuen var utætte - ikke meget i følge udlejer... køkkenet var på størrelse med en trekvart seng... haven var umulig... øv hvor blev jeg skuffet.... og jeg syntes endda jeg så på det hele med positive øjne og forsøgte virkelig at se mulighederne, men da vi nåede til det fugt stod jeg af...
hvorfor er der ikke lige en annonce i avisen med en fin lejlighed eller allerhelst et lille hus til leje... eller hvorfor kender man ikke lige nogen som kender nogen som kender nogen....

skulle bare lige ud med det hele.... er ved at være godt træt af verdens situationen

...
godt der er et sted at læsse af en gang imellem
jannie 28+5
Anmeld