Taske til sygehuset - PKS (Roskilde)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

992 visninger
6 svar
5 synes godt om
18. juni 2014

Mor til F

Hej piger

Jeg skal have pks d. 18.07.2014,  altså om præcis en måned idag

Jeg tænker på at begynde,  at pakke tasken til sygehuset i løbet af dagen eller ugen.

Da jeg er 1. gangs,  er jeg i tvivl om,  hvad jeg har brug for, og hvad der "bare" er rart at have med.

Jeg regner med, at vi skal være indlagt fra fredag til søndag/mandag.

Er der nogle, der har fået pks, som vil hjælpe mig?  Også gerne jer, der har fået det på Roskilde Sygehus.  

På forhånd tak for jeres hjælp! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2014

Frk.S

Mit kejsersnit var akut og det var ikke i Roskilde. Så jeg ved ikke hvilke ting man selv skal have med lige dér. Nogle steder skal du jo have nærmest alt med til både dig og baby.

Men én ting er: sørg for at have bukser med der er godt løse i livet. Det er ikke rart at skulle have stramme bukser på om arret. 

Anmeld

18. juni 2014

Trekløver(:

BabyFreia skriver:

Hej piger

Jeg skal have pks d. 18.07.2014,  altså om præcis en måned idag

Jeg tænker på at begynde,  at pakke tasken til sygehuset i løbet af dagen eller ugen.

Da jeg er 1. gangs,  er jeg i tvivl om,  hvad jeg har brug for, og hvad der "bare" er rart at have med.

Jeg regner med, at vi skal være indlagt fra fredag til søndag/mandag.

Er der nogle, der har fået pks, som vil hjælpe mig?  Også gerne jer, der har fået det på Roskilde Sygehus.  

På forhånd tak for jeres hjælp! 

Jeg har ikke fået PKS, men har født på Roskilde sidste år den 28/7

De har babydyne. bind, bleer, stofbleer, body. De har faktisk alt derude

Anmeld

18. juni 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Løse bukser,

klipklapper/ sandaler, som du bare ka stikke føderne i, så du ik ska lave unødige bøj og stræk.

Behalige, løse trøjer. 

Masser af løse trusser. Ved godt at du self bare bruger sygehusets tøj osv, hvis du har lyst, men det er bare ik rart med noget der strammer/ gnaver i aret. 

Du ska pakke din toilettaske, som du plejer til feks ferie, så du har alt med, det er så skod at mangle noget..

Ammeindlæg.

Store bind, da man bløder lige så meget efter ks, som efter en alm fødsel. Vh stine

Anmeld

18. juni 2014

Mor til F

M_V skriver:

Jeg har ikke fået PKS, men har født på Roskilde sidste år den 28/7

De har babydyne. bind, bleer, stofbleer, body. De har faktisk alt derude

Dejligt at vide tak for det. Vi bor heldigvis tæt på sygehuset,  så far kan hente, hvis vi kommer til at mangle noget

Anmeld

18. juni 2014

Trekløver(:

BabyFreia skriver:

Dejligt at vide tak for det. Vi bor heldigvis tæt på sygehuset,  så far kan hente, hvis vi kommer til at mangle noget

Det er dejligt, vi boede også kun 10 min derfra på gåben:-) Det er er rigtig godt sygehus, havde en fantastisk oplevelse derude. Skal jeg have flere børn, bliver det også der jeg vælger at føde igen.

Anmeld

18. juni 2014

Mor til F

M_V skriver:

Det er dejligt, vi boede også kun 10 min derfra på gåben:-) Det er er rigtig godt sygehus, havde en fantastisk oplevelse derude. Skal jeg have flere børn, bliver det også der jeg vælger at føde igen.

Det er jeg glad for at høre altid godt at høre fra en, der har haft en positiv oplevelse på Roskilde sygehus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.