surt og hårdt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

437 visninger
8 svar
0 synes godt om
18. juni 2014

Anonym trådstarter

Æv hvor er det hele bare lidt surt lige nu.. for et par måneder siden mistede jeg i uge 12 troede jeg. Det viste sig der var tale om en missed abortion og fosteret var dødt i uge 7.. var sikker på jeg havde det ok efter omstændighederne, og nu prøver vi igen. Selvom vi ikke har prøvet særlig længe gør det mere og mere ondt hver gang jeg får min menstruation. Jeg vil så gerne have det jeg mistede tilbage. Glæden og følelsen af at vente på noget helt fantastisk. Det går mere og mere op for mig, hvad jeg helt præcist mistede.. og at jeg måske ikke er ok..

Skulle bare lige ud med det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2014

Babydrøm

Anonym skriver:

Æv hvor er det hele bare lidt surt lige nu.. for et par måneder siden mistede jeg i uge 12 troede jeg. Det viste sig der var tale om en missed abortion og fosteret var dødt i uge 7.. var sikker på jeg havde det ok efter omstændighederne, og nu prøver vi igen. Selvom vi ikke har prøvet særlig længe gør det mere og mere ondt hver gang jeg får min menstruation. Jeg vil så gerne have det jeg mistede tilbage. Glæden og følelsen af at vente på noget helt fantastisk. Det går mere og mere op for mig, hvad jeg helt præcist mistede.. og at jeg måske ikke er ok..

Ville ik gå uden at sende en masse  til dig

Anmeld

18. juni 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Det skal nok lykkes igen, knus

Anmeld

18. juni 2014

Lrm

Jeg har prøvet det samme! Bilde mig selv ind jeg sikkert hurtig blev gravid igen. Men næ nej er igang med 5-6 cyklus nu synes det er rigtig hårdt. Det er speciel hårdt at tænke på man kunne ha været på barsel nu

jeg føler med dig og håber det snart lykkes dig! 

Anmeld

18. juni 2014

Anonym trådstarter

Lrm skriver:

Jeg har prøvet det samme! Bilde mig selv ind jeg sikkert hurtig blev gravid igen. Men næ nej er igang med 5-6 cyklus nu synes det er rigtig hårdt. Det er speciel hårdt at tænke på man kunne ha været på barsel nu

jeg føler med dig og håber det snart lykkes dig! 

Ja det var nok også det jeg kom til.. kom til at tænke at jeg sikkert hurtigt fik de 2 streger igen.. så er det bare hårdt når det ikke sker..

Anmeld

18. juni 2014

Lrm

Anonym skriver:

Ja det var nok også det jeg kom til.. kom til at tænke at jeg sikkert hurtigt fik de 2 streger igen.. så er det bare hårdt når det ikke sker..

Ja det er super hårdt, når man læser alle bliver gravide hurtig efter 

Anmeld

18. juni 2014

Louise H.

18. juni 2014

thedreamer

Jeg mistede selv i Januar, så jeg ved hvordan du har det. 

Kram. 

Anmeld

18. juni 2014

Frk_Louise

Årh, det gør helt ondt at læse..  Bare hæng i.. Det skal nok lykkes! 

Om ikke andet, så skal du jo også selv være klar til en ny graviditet. Både fysisk OG psykisk..

Masser af herfra!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.