Til alle pandekage-elskere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.725 visninger
11 svar
15 synes godt om
17. juni 2014

mommy1991

Jeg EEEEEELSKER pandekager! Men det er jo ikke just det sundeste, man kan spise. Men i dag opdagede jeg en helt genial, nem og LÆKKER opskrift:

- 2 æg

- 1 banan

(evt. tilsæt lidt vanillepulver, proteinpulver, kardemomme eller kanel, hvis man er til sådan noget)

Wupti Jeg prøvede det, og det smagte bare så godt! Prøv det! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2014

CaWi

emmagirl skriver:

Jeg EEEEEELSKER pandekager! Men det er jo ikke just det sundeste, man kan spise. Men i dag opdagede jeg en helt genial, nem og LÆKKER opskrift:

- 2 æg

- 1 banan

(evt. tilsæt lidt vanillepulver, proteinpulver, kardemomme eller kanel, hvis man er til sådan noget)

Alle de sunde alternativer er gode nok....
Meeeen det er altså bare ikke det samme som almindelige pandekager

Anmeld

17. juni 2014

mommy1991

CAWI skriver:

Alle de sunde alternativer er gode nok....
Meeeen det er altså bare ikke det samme som almindelige pandekager

True that! Men det er en god ide men sunde alternativer, som "mætter" ens sukkerbehov (uden at der er sukker i).. Jeg har SÅ sød en tand og kan simpelthen ikke holde mig fra søde sager.. Så er det jo fantastisk med et sundt alternativ der faktisk smager rigtig godt

Anmeld

17. juni 2014

tarkoflen

Åhh gid de kunne laves uden banan, bryder mig virkelig ikke om smagen af banan med mindre det er en frisk lækker en af slagsen... Hvor gennemtrængende vil du vurdere smagen af banan er i forhold til en der f.eks ikke kan holde pære/banan yoghurt ud og ikke er særlig god til at spise banankage

Anmeld

17. juni 2014

Cirkus1900

Har prøvet den og syntes ikke den er særlig go, det er ikke lige mig. Smager mega sødt pga bananen som godt kan smages. Puha, dog kan jeg nu godt lide banan

Anmeld

17. juni 2014

De3Guldklumper

tarkoflen skriver:

Åhh gid de kunne laves uden banan, bryder mig virkelig ikke om smagen af banan med mindre det er en frisk lækker en af slagsen... Hvor gennemtrængende vil du vurdere smagen af banan er i forhold til en der f.eks ikke kan holde pære/banan yoghurt ud og ikke er særlig god til at spise banankage

Hvis du ikke kan lide banankage så er denne slags pandekager ikke noget for dig

Jeg elsker banankage men er ikke så vild med en banan i sig selv og jeg kan næsten ikke klemme disse ned

Anmeld

17. juni 2014

tarkoflen

Pylle3 skriver:

Hvis du ikke kan lide banankage så er denne slags pandekager ikke noget for dig

Jeg elsker banankage men er ikke så vild med en banan i sig selv og jeg kan næsten ikke klemme disse ned

Nej så er den nok ikke noget for mig

Anmeld

17. juni 2014

Savannah

tarkoflen skriver:

Jeg kan godt lide banan men disse bliver for kvalmende til mig prøv med havregrynspandekager istedet, evt denne opskrift http://madiblokken.blogspot.dk/2014/03/pandekager- med-havregryn.html ikke helt så sunde, men udelad sukker og så går det nok

Anmeld

17. juni 2014

tarkoflen

Savannah skriver:

Jeg kan godt lide banan men disse bliver for kvalmende til mig prøv med havregrynspandekager istedet, evt denne opskrift http://madiblokken.blogspot.dk/2014/03/pandekager- med-havregryn.html ikke helt så sunde, men udelad sukker og så går det nok

Er du tosset de ser gode ud! Den skal jeg prøve meget snart!

Anmeld

18. juni 2014

Troldemommi

emmagirl skriver:

- 2 æg

- 1 banan

Mums pandekager de må prøves

Monica

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.