Ved godt det nok ikke høre til her, men det er heller ikke om abort, og vi PRØVER ikke at blive gravide.
Men:
Jeg havde i sommer en tidlig SA. Jeg fik ÆL for 14 dage siden for første gang efter aborten (har meget tydelige tegn på ÆL, derfor kender jeg tidspunktet). I Onsdags havde jeg en kontaktblødning efter sex, og tænkte derfor at mens er på trapperne.
Normalt får jeg mens 12 dage efter ÆL - altså i onsdags, hvor der var en kontaktblødning. Jeg har samme småfornemmelser for at mens kommer, som jeg normalt har 4-5 dage før den dukker op. Nu er det 14 dage siden ÆL, og udover murren og niv i underlivet er der ingen tegn på mens - eller graviditet for den sags skyld. Jeg har ikke blødt overhovedet siden kontaktblødningen, der i øvrigt var stoppet inden jeg fik rejst mig fra sengen (altså blodet røg med ud, da mandens klat røg ud

- håber I kan tage det).
Så mit spørgsmål er vel, hvor lang tid jeg kan forvente der går, før mens dukker op. Lutealfasen bliver vel ikke voldsomt forlænget efter en SA, når nu ÆL HAR vist sig?
Forresten: HVIS jeg skulle være gravid, hvilket der kun er en lille teoretisk chance for - så er det kun en dejlig overraskelse, omend tidspunktet kunne være bedre.
Anmeld