Glidecreme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

719 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. juni 2014

CH2012

Nogen der ved om glidecreme skulle have en negativ effekt på ens fertilitet og det at kunne blive gravid? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2014

Christine

CH2012 skriver:

Nogen der ved om glidecreme skulle have en negativ effekt på ens fertilitet og det at kunne blive gravid? 

Det har jeg aldrig hørt! Og kan heller ikke forestille mig det skulle være tilfældet. Er det ikke hovedsageligt baseret på vand?

Anmeld

17. juni 2014

CH2012

Christine skriver:

Det har jeg aldrig hørt! Og kan heller ikke forestille mig det skulle være tilfældet. Er det ikke hovedsageligt baseret på vand?

Har hørt/læst, at noget glidecreme kan skade sædcellerne... Må vist heller google noget mere

Anmeld

17. juni 2014

Matuk

Det har jeg heller aldrig hørt noget om. 

Tror det ikke. 

Anmeld

17. juni 2014

Sara-t

Jeg har desværre også hørt det ikke skulle være godt for sædcellerne 

Anmeld

17. juni 2014

BabyMus

CH2012 skriver:

Har hørt/læst, at noget glidecreme kan skade sædcellerne... Må vist heller google noget mere

Hæng mig ikke op på det, men jeg mener også at der er nogle glidecreme der er sædcelledræbende. Men det er ikke dem alle, så du må nok Google lidt mere og så hver sikker på hvilken slags du køber.

Anmeld

17. juni 2014

CH2012

Jeg har googlet lidt og fandt denne hjemmeside:  http://www.sundhedslex.dk/glidecreme-til-samleje.htm- her snakker de om fertilitetsglidecreme. 

Og på denne hjemmeside, skriver de, at dette produkt ikke skader sædcellerne:  http://www.billige-teste.dk/pre-seed-glidecreme-p-100.html?osCsid=chdun8q5tepnvj9q0m427ki9q2#long_description

Så tror faktisk man lige skal undersøge ens glidecreme. Om ikke andet så købe en der er ikke gør nogen skade. Det er ikk fordi det er noget vi bruger meget, men har haft brug for det, så vil få skaffet en der er fertilitetsvenlig

Mange tak for alle jeres svar!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.