Spørgsmål til de erfarne mødre :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

559 visninger
6 svar
1 synes godt om
17. juni 2014

Anonym trådstarter

Er ikke sikker på den hører til her, men nu prøver jeg. Det er et utroligt følsomt emne som er grænseoverskridende at skrive om, så er ano.

Min datter på tre år har de sidste tre uger haft problemer, med at blive HELT ildrød mellem skamlæberne og uden på. Hun siger der klør og vil ikke tørres når hun har tisset ??? 

Der ud over er hendes trusser ofte meget gule foran, dog ikke som tis, nærmere udflåd...??? 

Hvad kan det skyldes/være? Jeg gør meget for at hun bliver vasket/skyllet grundigt og har prøvet at smører hende med zinksalve pga rødmen, det hjælper i en kort periode og giver hende en rolig søvn.

Håber nogen kan hjælpe, da jeg/vi har en mandlig læge og jeg som barn har været udsat for nogle uheldige ting, har jeg meget svært ved at tage hende med derop og blive kigget dernede... (Har ellers ingen problemer med at have en mandlig læge.)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2014

lineog4

Jeg ville få hende tjekket da det kunne være svamp, men ellers hvis det er rød alla rød numse så er der en salve som jeg lige har glemt navnet på som altid hjælper - skal se om jeg kan finde den

Anmeld

17. juni 2014

Albertsen92

Det lyder meget som svamp, tag hende til lægen

Anmeld

17. juni 2014

Clisolka

Jeg vil også gætte på svamp. Det har min datter på 3½ haft et par gange 

Anmeld

17. juni 2014

Bshizzle

Først ville jeg da klart anbefale at skifte Læge hvis du ikke mener du har mod på at sende dit barn til den Læge i/hun har 

Men jeg gætter osse på Svamp! 

Anmeld

17. juni 2014

B&J

klokken er så mange så hvis du ikke har været ved lægen så vil jeg kontakte en vagtlæge så det kan komme i behandling for svamp er meget træls

Anmeld

18. juni 2014

Umut

Jeg synes du skal til læge med hende, vı ka komem med råd men det er en læge der må vurdere det rigtige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.