Ungdomskort under barsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.138 visninger
3 svar
1 synes godt om
17. juni 2014

mortilsilke

Hej piger
Jeg kontaktede min skole, men de kunne ikke svare på det.
Jeg går på en ungdomsuddannelse under min barsel, er der nogle der ved om jeg kan modtage ungdomskort/uddannelseskort, hvad end det bliver kaldt, under min barsel, eller skal jeg være aktiv på studiet?
Jeg går til kontrol med min diabetes pga min graviditet hver 14. dag, og ekstra scanninger, så det bliver godt nok dyrt hvis jeg skal købe biletter frem over hehe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2014

dpb

VenterVanessa skriver:

Hej piger
Jeg går på en ungdomsuddannelse under min barsel, er der nogle der ved om jeg kan modtage ungdomskort/uddannelseskort, hvad end det bliver kaldt, under min barsel, eller skal jeg være aktiv på studiet?
Jeg går til kontrol med min diabetes pga min graviditet hver 14. dag, og ekstra scanninger, så det bliver godt nok dyrt hvis jeg skal købe biletter frem over hehe.

Får du SU ??  Det er sådan som jeg forstod dem sidst jeg havde fat i dem, det der er afgørende

Jeg har selv lige afsluttet uddannelse men det første 1½år modtog jeg anden ydelse end SU og kunne derfor ikke få et ungdomskort. Det sidste halve år hvor jeg var på SU kunne jeg godt Jeg gik så på en videregående uddannelse, og ved ikke om det også spiller ind

Qnuz

Anmeld

18. juni 2014

mortilsilke

Får du SU ??  Det er sådan som jeg forstod dem sidst jeg havde fat i dem, det der er afgørende

Jeg har selv lige afsluttet uddannelse men det første 1½år modtog jeg anden ydelse end SU og kunne derfor ikke få et ungdomskort. Det sidste halve år hvor jeg var på SU kunne jeg godt Jeg gik så på en videregående uddannelse, og ved ikke om det også spiller ind

Qnuz

Jeg får SU. Men aner nemlig ikke jeg kan få kort når jeg ikke er aktiv. Og så er det en ungdomsuddannelse, så ved ikke om det spiller ind..?

Anmeld

18. juni 2014

Jj1709

VenterVanessa skriver:

Hej piger

Du kan godt få ungdomskort, så længe du er tilmeldt en ungdomsuddannelse 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.