3+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

312 visninger
2 svar
0 synes godt om
16. juni 2014

Anonym trådstarter

Hej alle er 3+1 håber mens bliver væk denne gang! Havde lette mens lignende smerter sidste uge, kan det have været æl? I så fald tror jeg vi havde sex dagen før og efter æl. Har nogen af jer mærket symptomer på dette tidspunkt inden mens? Knus fra en meget spændt førstegangs-forsøgene-projekt-baby 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2014

Mor til F

Det kunne godt være din æl, du har mærket  

Jeg mærkede selv min æl, før jeg blev gravid og mærkede den æl, hvor jeg blev gravid. Og der havde jeg kraftige jag i venstre side - hvor ægget rev sig løs. 

Anmeld

16. juni 2014

Anonym trådstarter

BabyFreia skriver:

Det kunne godt være din æl, du har mærket  

Jeg mærkede selv min æl, før jeg blev gravid og mærkede den æl, hvor jeg blev gravid. Og der havde jeg kraftige jag i venstre side - hvor ægget rev sig løs. 

Jeg havde også sådan nogle jag, mest i venstre side men også lidt i højre. Har bare aldrig følt at Jeg har mærket til min æl på piller, og nu hvor jeg har droppet pillerne læser jeg også bare mange steder at man kan få lignende symptomer pga pillestop. Men håber bare det var min æl og at mens ikke kommer, så må den jo komme sidst i den her uge hvis det har været æl jeg har kunne mærke ? Er det ik ca 14 dage efter? Har du kunne mærke symptomer så tidligt ? Har haft to aftener efter heg har spist at maven lige kørte rundt et par min. Og så var det det. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.