Maven før og efter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2014

LilleChelle

Wow, nogle maver der er .. Sådan en mave får jeg vidst aldrig igen !! 

Jeg var meget stor som gravid  .. 

Og knapt 8 måneder efter .. 

Huden vil aldrig kunne trække sig helt sammen, da mine strækmærker simpelthen har revet huden i stykker og der er meget dybe fordybninger i dem alle. Så enten skal jeg have det lavet når jeg har fået nummer 2 og den sidste her til November. Eller også skal jeg bare lære at leve med det. Det gør mig nu heller ikke så meget - det eneste der er med den, er at jeg aldrig kommer i bikini igen :p 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2014

MMOGM

Dette er fra min første graviditet 40+0 - og så omkring 5 måneder efter fødsel 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. juni 2014

M&J87

LilleChelle skriver:

Wow, nogle maver der er .. Sådan en mave får jeg vidst aldrig igen !! 

Jeg var meget stor som gravid  .. 

Og knapt 8 måneder efter .. 

Huden vil aldrig kunne trække sig helt sammen, da mine strækmærker simpelthen har revet huden i stykker og der er meget dybe fordybninger i dem alle. Så enten skal jeg have det lavet når jeg har fået nummer 2 og den sidste her til November. Eller også skal jeg bare lære at leve med det. Det gør mig nu heller ikke så meget - det eneste der er med den, er at jeg aldrig kommer i bikini igen :p 

Tak for dit indlæg, troede jeg var den eneste med "hænge mave" som er ødelagt af strækmærker. Jeg synes jeg har det bedre med den for hver dag der går. 6 mdr siden jeg fødte, og min mave bliver ALDRIG flad og pæn igen. 

Anmeld

18. juni 2014

Clisolka

M&J87 skriver:

Tak for dit indlæg, troede jeg var den eneste med "hænge mave" som er ødelagt af strækmærker. Jeg synes jeg har det bedre med den for hver dag der går. 6 mdr siden jeg fødte, og min mave bliver ALDRIG flad og pæn igen. 

Nix, du er ikke den eneste - jeg er der også  Nu har jeg haft min siden jeg fik den første, så jeg har lært at leve med den

Anmeld

18. juni 2014

Ønskebarnet2014

Her er mit

Anmeld

18. juni 2014

LilleChelle

M&J87 skriver:

Hehe - det er du bestemt ikke. 
Tror bare vi der har en mave som ikke er super stram, har det med at gemme den væk, fordi vi måske et eller andet sted bliver lidt småflove når man så gang på gang ser andre maver, der absolut ikke ligner nogle der har båret børn. 

Og jeg har specielt været flov, fordi jeg gentagende gange har fået at vide, netop af mange dem der bare har fået en flad mave uden overskydende hud, at jeg bare skal træne noget mere. Men jeg har nu altså lægens ord på at huden har trukket sig det sammen den kan, og at det eneste der kan fjerne det overskydende vil være en operation. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.