Underligt ubehag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

504 visninger
8 svar
1 synes godt om
16. juni 2014

Anonym trådstarter

Jeg havde ægløsning i sidste uge hvor vi også havde sex. I går og i dag oplever jeg underligt ubehag i højre side under maven. Nærmest lidt ude ved side deller  Har ikke oplevet det før.

Men det kan da ikke allerede være fordi jeg er gravid?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2014

Anonym trådstarter

Slet ingen

Anmeld

17. juni 2014

Janey

Profilbillede for Janey

Jeg oplevede det samme for 14 dage siden, og mens er kommet her, så ved mig var det ikke graviditet.

Anmeld

17. juni 2014

Anonym trådstarter

Janey skriver:

Jeg oplevede det samme for 14 dage siden, og mens er kommet her, så ved mig var det ikke graviditet.

Nej er jeg nok heller ikke. Men i dag er det væk. Virkelig underligt

Anmeld

17. juni 2014

Mulle0802

Uden at være særlig klog på det område kunne det vel være ægget der satte sig fast? 

Anmeld

17. juni 2014

Anonym trådstarter

Trinze86 skriver:

Uden at være særlig klog på det område kunne det vel være ægget der satte sig fast? 

Ja det kunne da være. Man har da lov at håbe. Mine bryster er begyndt at blive ømme, hvor de i sidste måned ikke var ømme men det var brystvorter op til menstruation.

Anmeld

17. juni 2014

Janey

Profilbillede for Janey
Anonym skriver:

Ja det kunne da være. Man har da lov at håbe. Mine bryster er begyndt at blive ømme, hvor de i sidste måned ikke var ømme men det var brystvorter op til menstruation.

Jeg fik også ømme bryster en uges tid efter smerterne i siden, og de er stadig ømme her 1½ uge efter, så jeg har bestilt tid hos lægen for at få tjekket, om der er noget i vejen. Jeg droppede enhver tanke om graviditet, da mens kom, men det kunne da godt være, at jeg skulle tage en test, inden jeg tager til lægen på fredag.

Anmeld

17. juni 2014

Anonym trådstarter

Janey skriver:

Jeg fik også ømme bryster en uges tid efter smerterne i siden, og de er stadig ømme her 1½ uge efter, så jeg har bestilt tid hos lægen for at få tjekket, om der er noget i vejen. Jeg droppede enhver tanke om graviditet, da mens kom, men det kunne da godt være, at jeg skulle tage en test, inden jeg tager til lægen på fredag.

Jeg synes at have hørt flere som får en slags menstruation men så er der alligevel en graviditet. Og nogen bløder også i forbindelse med ægget sætter sig fast.

men man over fortolker nok en masse ting ved ens krop når man håber

Anmeld

18. juni 2014

Mulle0802

Jeg har ikke haft nogle jag denne gang, men er på dag 49 :/ Min mens må have sprunget over for jeg er ret sikker på jeg har haft to ægløsninger. Men har haft ømme brystvorter de sidste seks dage, håber mens kommer dag 56 havde nemlig ægløsning dag 15 og dag 15 hvis min cyklus er blevet reglmæssig - har den ikke været siden P-ring stop i november. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.