hvordan virke symptomerne ved flere gangs gravide..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

309 visninger
3 svar
0 synes godt om
13. august 2009

ghm

hej...
jeg undre mig over at jeg føler symptomer der først burde være det om 1½ uges tid... er der andre der oplever det...
jeg burde være i uge 7 altså 6+4, men har symptomer som uge 9. eller er det indbildning.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2009

ghm

nå ja det er det 3. barn jeg er gravid med.... første gang jeg var gravid købte jeg en bog, som min krop/graviditet fulgte til punkt og prikke, og igen anden gang... men trejde gang er der kluder i det....

Anmeld

14. august 2009

mortil(nichlasogmathias)

ghm skriver:

nå ja det er det 3. barn jeg er gravid med.... første gang jeg var gravid købte jeg en bog, som min krop/graviditet fulgte til punkt og prikke, og igen anden gang... men trejde gang er der kluder i det....

jeg venter mit barn nummer to.. jeg havde det ligesom dig.. jeg følte også at jeg var længere henne end jeg var/er.. nu er jeg i uge 14-3 og har alderede mærket liv.. så det går bestemt stærkt anden gang.. og tredje går det nok også vildt stærkt. men det kan jeg ikke svare på endnu..

Anmeld

14. august 2009

Honningblomst

Ny graviditet....nye signaler og symptomer...sådan er det nok bare...jeg synes det blev nemmere og nemmere at være gravid for hver gang, men måske det bare var fordi jeg havde mindre og mindre tid til at gå op i det-smiler
Knus og tillykke med den kommende lille nye baby..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.