Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
mortilfreja skriver: Jeg kan sagtens se stregen men om det er en skyggestreg er svært at vurdere.. Tag en test mere i morgen. Er du gået over tid?
Jeg kan sagtens se stregen men om det er en skyggestreg er svært at vurdere.. Tag en test mere i morgen.
Er du gået over tid?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Nej, ville kun være 3+4 hvis det var tak for svar!
Nej, ville kun være 3+4 hvis det var tak for svar!
Så må jeg sige at jeg tror at den er der.. Den ligner min da jeg var så langt som dig
Hugoline. skriver: Tag en test igen om 2 dage. Jeg håber den er negativ, hvis graviditeten er uønsket, er den positiv, skal du have en samtale med lægen snarest.
Tag en test igen om 2 dage. Jeg håber den er negativ, hvis graviditeten er uønsket, er den positiv, skal du have en samtale med lægen snarest.
Jeg har for 2 uger siden lavet en tråd om præcis det samme og med en svag streg, de fleste kunne se stregen og kunne nemt selv se den i strakt arm, selvom jeg havde 3 teste med 2 streger er jeg heldigvis ikk gravid
og ærligt, så tror jeg heller ikk at du er det.
LJMNA skriver: Jeg har for 2 uger siden lavet en tråd om præcis det samme og med en svag streg, de fleste kunne se stregen og kunne nemt selv se den i strakt arm, selvom jeg havde 3 teste med 2 streger er jeg heldigvis ikk gravid og ærligt, så tror jeg heller ikk at du er det.
Anonym skriver: Mærkeligt! Var det også valmed?
Mærkeligt! Var det også valmed?
1 velmed, men kan ALTID lave streger på velmed test, så lokkede 2 billig test ud af min søster
LJMNA skriver: 1 velmed, men kan ALTID lave streger på velmed test, så lokkede 2 billig test ud af min søster
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128