Det er vist længe siden..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

471 visninger
5 svar
15 synes godt om
16. juni 2014

Miss-86

Det er vist ret længe siden jeg har fået skrevet herinde..
Jeg kan egentlig ikke huske, hvad jeg har skrevet og ikke har skrevet.
Men ihvertfald så er vi flyttet i et stort hus, med en stor have, så der er rigeligt at se til..
Jeg har holdt pause med at bombardere min kæreste med PB-snak og vi har haft det rigtig godt sammen

Vi snakkede så om det den anden dag, hvor jeg sagde til ham 'Jeg elsker dig og vil gerne snart have et barn med dig' ... I lige måde svarede han.. Jeg spurgte hvilken af delene han sagde i lige måde til og der svarede han begge dele..
Jeg spurgte dagen efter om han mente der ville gå ½ år, 3 år eller 8 år mere.. Der til sagde han at han håbede der ikke gik så lang tid..
Hvad betyder ½ år mere, når jeg alligevel har ventet i 3?

Jeg har ikke PB så meget i mine tanker mere, der er en masse at gå og lave ude i haven og der har været sket en masse i vores liv, så derfor har det været og er stadig på standby i mine tanker..

Men ja det var lidt fra mig..
Håber I alle søde mennesker har det godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Hurraaaaaa! Det lyder til det bliver en Happy ending   Hvor er det dejligt at læse!! 

Og godt for dig at du har fået tankerne lidt væk, det er bare så hårdt når babytankerne kører konstant 

Anmeld

16. juni 2014

Miss-86

Mor11 skriver:

Hurraaaaaa! Det lyder til det bliver en Happy ending   Hvor er det dejligt at læse!! 

Og godt for dig at du har fået tankerne lidt væk, det er bare så hårdt når babytankerne kører konstant 

Det håber jeg det bliver
Ja, det er dejligt ikke og have det i tankerne hverdag

Anmeld

16. juni 2014

Frk.S

Dejligt, at du har kunnet få baby-tankerne lidt ud af hovedet.  

Det kunne da godt lyde som om, at der ikke går MEGET lang tid før han er klar. Det sker måske før du aner det.

Anmeld

16. juni 2014

Miss-86

Frk.S skriver:

Dejligt, at du har kunnet få baby-tankerne lidt ud af hovedet.  

Det kunne da godt lyde som om, at der ikke går MEGET lang tid før han er klar. Det sker måske før du aner det.

Ja, det har man lov at håbe på
Det kunne være dejligt..
Og du har ret, dejligt at baby tankerne er på afstand

Anmeld

16. juni 2014

Babydrøm

Miss-86 skriver:

Det er vist ret længe siden jeg har fået skrevet herinde..
Jeg kan egentlig ikke huske, hvad jeg har skrevet og ikke har skrevet.
Men ihvertfald så er vi flyttet i et stort hus, med en stor have, så der er rigeligt at se til..
Jeg har holdt pause med at bombardere min kæreste med PB-snak og vi har haft det rigtig godt sammen

Vi snakkede så om det den anden dag, hvor jeg sagde til ham 'Jeg elsker dig og vil gerne snart have et barn med dig' ... I lige måde svarede han.. Jeg spurgte hvilken af delene han sagde i lige måde til og der svarede han begge dele..
Jeg spurgte dagen efter om han mente der ville gå ½ år, 3 år eller 8 år mere.. Der til sagde han at han håbede der ikke gik så lang tid..
Hvad betyder ½ år mere, når jeg alligevel har ventet i 3?

Jeg har ikke PB så meget i mine tanker mere, der er en masse at gå og lave ude i haven og der har været sket en masse i vores liv, så derfor har det været og er stadig på standby i mine tanker..

Men ja det var lidt fra mig..
Håber I alle søde mennesker har det godt

Det lyder positivt søde  Håber han snart er klar  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.